Pomoc Brak dostępu do danych po wymianie dysku cache

slimik

Entry Technician
Q Associate
10 Wrzesień 2018
46
1
8
45
QNAP
Ethernet
10 Mbps
Cześć


Bardzo proszę o pomoc QNAP TVS-473, wysypał się jeden dysk SSD 256GB w tzw. pamięci podręcznej.

Po jego wymianie brak dostępu do danych z dwóch dysków o pojemności 2TB (dyski pracują w RAID 1)
Pokazuje że wolumin odmontowany. Po wejściu na nie i rozwinięciu menu nie za bardzo wiadomo co z tym zrobić.
Nie ma żadnych opcji napraw lub coś w tym stylu. Nie mam pomysłów a nie chcę odwalić jakiegoś numeru nie będąc pewien co zrobić.
 

Załączniki

  • 1.png
    1.png
    591,2 KB · Wyświetleń: 17
  • 2.png
    2.png
    493,6 KB · Wyświetleń: 17
  • 3.png
    3.png
    517,9 KB · Wyświetleń: 17
  • 4.png
    4.png
    573,6 KB · Wyświetleń: 17
  • 5.png
    5.png
    608,2 KB · Wyświetleń: 16
  • 6.png
    6.png
    495,4 KB · Wyświetleń: 15
  • 7.png
    7.png
    525 KB · Wyświetleń: 16
Dane uratowane wszystko gra - mam natomiast jeszcze jedno pytanie - po wymianie tego uszkodzonego dysku nie mam włączonego przyspieszania odczytu/zapisu. Posiadam 2x250GB SSD, jak to najlepiej skonfigurować czy stworzyc grupę RAID to cache, czy lepiej osobno. Człowiek z QNAP, powiedział że dyski od cache nie powinny pracować w RAID czy to prawda?
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. odmontowany
  2. SSD CACHE
  3. raid odmontowany