Witam,
TS-101 + ST3500630NS
Chyba miesiąc wszystko działało pięknie, wrzuciłem nowy firmware (2.3.0 Build 0825T). Zrobiłem sobie archiwum zdjęc (bardzo cennych dla mnie), Zrobiłem beckup laptopa służbowego.. i padło. Coś mi się nie chciał łączyć. Wyłączyłem go, włączyłem i nagle nie widzi dysku.
Wg QInstall system jest skonfigurowany, ale podaje, że dysk nie jest zainicjowany, nie wykrywa pojemności dysku. Po wejsciu w setup w ogole nie widzi dysku - No disk. Dysk sie kręci. Status mruga czerw/ziel.
Strasznie mi zależy na danych z dysku! Jak postępować?
Rozumię, że najpierw najlepiej byłoby podłączyć dysk do kompa i sprawdzić czy komp go widzi. A jak nie widzi? ;(
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam
TS-101 + ST3500630NS
Chyba miesiąc wszystko działało pięknie, wrzuciłem nowy firmware (2.3.0 Build 0825T). Zrobiłem sobie archiwum zdjęc (bardzo cennych dla mnie), Zrobiłem beckup laptopa służbowego.. i padło. Coś mi się nie chciał łączyć. Wyłączyłem go, włączyłem i nagle nie widzi dysku.
Wg QInstall system jest skonfigurowany, ale podaje, że dysk nie jest zainicjowany, nie wykrywa pojemności dysku. Po wejsciu w setup w ogole nie widzi dysku - No disk. Dysk sie kręci. Status mruga czerw/ziel.
Strasznie mi zależy na danych z dysku! Jak postępować?
Rozumię, że najpierw najlepiej byłoby podłączyć dysk do kompa i sprawdzić czy komp go widzi. A jak nie widzi? ;(
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam