Pomoc Co jest grane TS-569 Pro

kolatek2

Entry Technician
Q Associate
19 Lipiec 2012
Od kilku dni wywala mi w logach coś takiego:

92,"Error","2013-09-17","07:00:06","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/var/.application.conf], section = [PhotoStation], field = [Enable], value = [FALSE]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

91,"Error","2013-09-17","07:00:04","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/var/.application.conf], section = [MusicStation], field = [Enable], value = [FALSE]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

90,"Error","2013-09-17","07:00:04","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/var/.application.conf], section = [MultimediaStation], field = [USBSound], value = [TRUE]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

89,"Error","2013-09-17","06:59:37","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [BTDownload], field = [addonEnable], value = [TRUE]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

88,"Error","2013-09-17","06:59:37","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/def_share.info], section = [SHARE_DEF], field = [defVolMP], value = [/share/HDA_DATA]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

87,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Allowed mode], value = [0]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

86,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Log Subfolder], value = []) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

85,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Log Folder], value = [Public]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

84,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Root Subfolder], value = []) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

83,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Root Folder], value = [Public]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

82,"Error","2013-09-17","06:59:36","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [PORT], value = [69]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

81,"Error","2013-09-17","06:59:35","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/uLinux.conf], section = [TFTP Server], field = [Enable], value = [FALSE]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

80,"Error","2013-09-17","06:58:23","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLoginVer], value = [4.0.2]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

79,"Error","2013-09-17","06:58:23","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLogin], value = [1379393902]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

78,"Error","2013-09-17","06:58:22","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [datetime], field = [login], value = [1379393902]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

77,"Error","2013-09-17","06:57:23","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLoginVer], value = [4.0.2]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

76,"Error","2013-09-17","06:57:23","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLogin], value = [1379393843]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

75,"Error","2013-09-17","06:57:23","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [datetime], field = [login], value = [1379393843]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

74,"Error","2013-09-17","06:56:00","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLoginVer], value = [4.0.2]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

73,"Error","2013-09-17","06:56:00","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [common], field = [lastLogin], value = [1379393760]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

72,"Error","2013-09-17","06:56:00","System","127.0.0.1","localhost","The system is unable to save your settings (file = [/etc/config/.qos_config/users/admin/config], section = [datetime], field = [login], value = [1379393760]) due to insufficient ramdisk space. If restarting the server does not solve the problem please contact support for further assistance."

Za groma jasnego nie wiem o co mu biega może ktoś ma jakiś pomysł w konfiguracji niczego nie zmieniałem się samo zrobiło :-( (serwerek ma 3 GB RAM)

1) Jak masz uwaloną pamięć to licz się z tym, że produkujesz sobie właśnie uszkodzone dane - nawet te które odczytujesz. Wiec życzę miłego podczas instalowania dodatkowych aplikacji.
2) Jak kość jest uwalona, to jak to w komputerach bywa... wyciąga się każdą kolejno i się sprawdza czy to nie ona powodowała problemy.A w ogóle są takie programy sprawdzające bank ktory jest uszkodzony? Zwłaszcza kiedy pamięci są sparowane?

więc rób backup i odsyłaj do serwisu, memtest memtestem problem stanowi odpalenie memtestu na starcie co jest bardziej lub mniej trudne/karkołomne w zależności od wersji sprzętowejchymm popatrz
Bash:
ipkg list '*memte'*
memtester - 4.0.6-1 - A runtime memtest utility
wątpię aby ta utilita była pożyteczna,
skonsultuj sprawę z serwisem przez odesłaniem

Nooo ta fajnie tylko na co tego backup'a zrobić wiesz mam w domu 3 macierze tak na wszelki wypadek gdyby .... bla bla bla ku... mnie bierze z tym Qnapem bo to już kolejny który mam i żaden do końca nie robi tego co i jak bym chciał.
A xbmc.bin jak zajmował 99,9% procka tak nadal zajmuje

Kartę kredytową z pinem i tokenem do konta też załączyć????? :))))
Ja się pytam "po co" - nie będę pytał wulgarnie. Zapytam spokojnie. Po co serwisantowi Twoje pliki?
Myślisz, że jesteś jedyny z takim problem? Powiem Ci prawdę... Support QNAP'a, czy serwis za każdym razem kiedy ma dostęp do użytkownika danych - nawet na ręce, w dupie ma Twoje pliki.

A xbmc.bin jak zajmował 99,9% procka tak nadal zajmuje
Taaa, a coś mu tam włączył? Samo się to nie bierze...

i dogadaj się z serwisem
Jesteś paranoikiem to wykorzystaj to. Bierz za telefon, dzwoń do dystrybutora, płacz przez słuchawkę i sami dadzą Ci nową naklejkę gwarancyjną byleby się pozbyć tego jęku.

O widzę, że kolega ma zły dzień, ale ja też mam nie lepszy i odpowiem od końca:
1. co do płakania w słuchawkę jak się zostawia blisko 7K pln za sprzęt to by się chciało aby pracował trochę dłużej niż 1 miesiąc chyba, że jesteś tak dziany, że stać Cię na wymianę sprzętu raz w miesiącu albo nie oczekujesz od niego by działał.
2. xbmc.bin jedyne co jest włączone to antywirus, stacja pobierania, usługa FTP i HD Station - zaje... dużo
3. to zależy co masz w tych danych jeśli trochę muzy i filmów to się zgadza ale są też tacy co nie mają ochoty by ktoś przeglądał nawet i to.

Lepszego nastroju życzę.

1. co do płakania w słuchawkę jak się zostawia blisko 7K pln za sprzęt to by się chciało aby pracował trochę dłużej niż 1 miesiąc chyba
Ale ja poważnie mówiłem. A jeśli to jest jeszcze EPA Systemy to od ręki ja Ci to załatwie.

2. xbmc.bin jedyne co jest włączone to antywirus, stacja pobierania, usługa FTP i HD Station - zaje... dużo
W XBMC co włączyłeś...

O widzę, że kolega ma zły dzień, ale ja też mam nie lepszy i odpowiem od końca:
Za każdym razem kiedy czytam coś takiego:
3. to zależy co masz w tych danych jeśli trochę muzy i filmów to się zgadza ale są też tacy co nie mają ochoty by ktoś przeglądał nawet i to.
I najlepsze jest to, że są momenty gdzie wystarczy przekleić gotową odpowiedź z Worda. Ale ostatnio, regularnie co dwa dni, tracę godzinę na indywidualne tłumaczenie i wyjaśnianie, że nikogo nie obchodzą czyjeś dane. I kończy się to tym, że po godzinie dostaję ten dostęp do tego NAS'a i się loguje. Zazwyczaj trwa to ~3min.
:gowno:

Nic mnie w życiu bardziej nie wk... nawet QNAP wyobraźcie sobie. Jak to tłumaczenie...
A już najlepiej jest kiedy piszą mi na skypie:
[2013-09-17 13:02:09] xxx: Hey man, I'd have some questions regarding my QNAP NAS. I saw your Skype name in the forum and thougth I's hit you up here. Kind regards, George

Proszę...
Zaloguj się na konsole shell serwera i zrób:
Bash:
cd /share/Public
wget http://pool.qnapclub.pl/tools/utils/mem_stress-x86/mem_stress
chmod a+x mem_stress
./mem_stress -m 2 -t 3600s