Pomoc Download station [5.0.22] - odmowa dostępu

Hetman72

Nowy użytkownik
Noobie
8 Listopad 2015
5
0
1
51
QNAP
TS-x51
Ethernet
40 GbE
Przy uruchamianiu Download station mam komunikat: odmowa dostępu.
Loguję się na Admina (wszystkie uprawnienia mam) i nic to nie daje.
Problem pojawił się z m-c temu, myślałem że następna aktualizacja to naprawi, ale nic nie dała.
Odinstalowywanie, ponowna instalacja, migracja też nic nie dały.

Co robię źle albo gdzie mogę coś zmienić bo wymiękam.

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0154 Build 20170413
Model serwera: QNAP TS-251
 
Może warto zmienić Download Station i przenieść się na rtorrenta?
Tak czy siak dobrze będzie sprawdzić z konsoli co się dzieje jak odpala się Download Station.
  1. Połącz się przez PuTTY do serwera NAS.
    FAQ - Jak połączyć się do terminala/konsoli Linux - shell Bash/SH w serwerze QNAP (PuTTY Windows)

  2. Wykonaj następująco:
    Bash:
    DS=$(getcfg DownloadStation Shell -f /etc/config/qpkg.conf)
    
    echo $DS
    # echo powinno zwrócić ścieżke w tym stylu:
    # /share/.../.qpkg/DownloadStation/qpkg_ds.sh
    
    $DS stop
    # odpowiedź powinna być zawsze: Shutting down DownloadStation services...
    
    $DS start
    # prawidłowa odpowiedz: Starting DownloadStation services

  3. Dodatkowo wykonaj dump ostatnich 200 wpisów z logów zdarzeń.
    Bash:
    log_tool -v -q | tail -n 200 > /share/Public/log-200.txt
    W udziale sieciowym znajdź plik log-200.txt i wklej jego zawartość lub załącz plik do rozmowy.
 
Polecenia się wykonały bez błędów, odmowa dostępu nadal działa.

Z pliku log nie wiele wynika, fragment poniżej, gdyż mam tylko błędy z DropBoxem (pierwsza linia jest generowana co kilka minut i zajmuje cały log, usunąłem błąd):
Kod:
7297,  1,2017-04-25,05:07:55,System,127.0.0.1,localhost,[Media Library] Thumbnail generation failed: /share/CACHEDEV1_DATA/homes/admin/Dropbox/D r u k n a c/SKMBT_C22416092010250.tif,  0,1493089675,
7298,  0,2017-04-25,06:24:06,admin,10.0.0.100,---,[CloudDriveSync] Sync job [/home/Dropbox<->dropbox (Dropbox):/]  is disabled.,  0,1493094246,
7299,  0,2017-04-25,06:24:07,admin,10.0.0.100,---,[CloudDriveSync] Sync job [/home/Dropbox<->dropbox (Dropbox):/]  is modified.,  0,1493094247,
Done. Return value is 0

Mogę przesiąść się na inny program, ale intryguje mnie co się stało i dlaczego nie działa.
Mam kilka różnych QNAPów i to jest pierwszy taki przypadek.
 
Kod:
Query database...
event_id,event_type,event_date,event_time,event_user,event_ip,event_comp,event_desc,event_msgid,event_timet,
  1,  0,2017-04-25,17:12:28,admin,10.0.0.100,---,All logs have been cleared.,  0,1493133148,
  2,  0,2017-04-25,17:12:36,admin,10.0.0.100,---,[Power Management] System restarting.,  0,1493133156,
  3,  0,2017-04-25,17:12:37,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: ORIGDIR: /,  0,1493133157,
  4,  0,2017-04-25,17:12:37,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: PROGDIR: /share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/rtorrent,  0,1493133157,
  5,  0,2017-04-25,17:12:37,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: RT_DOWNLOAD_SHARE: /share/Download,  0,1493133157,
  6,  0,2017-04-25,17:12:37,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: Lock file not found. Stop aborted.,  0,1493133157,
  7,  0,2017-04-25,17:12:57,System,127.0.0.1,localhost,[Network & Virtual Switch]Stop Network & Virtual Switch.,  0,1493133177,
  8,  0,2017-04-25,17:14:25,System,127.0.0.1,localhost,System was shut down on Tue Apr 25 17:14:25 CEST 2017.,  0,1493133265,
  9,  0,2017-04-25,17:16:47,System,127.0.0.1,localhost,System started.,  0,1493133407,
10,  0,2017-04-25,17:17:35,System,127.0.0.1,localhost,[Network & Virtual Switch] [DHCP Server] - Created the DHCP server on Virtual Switch 2,  0,1493133455,
11,  0,2017-04-25,17:17:35,System,127.0.0.1,localhost,[Network & Virtual Switch] [DHCP Server] - Created the DHCP server on Virtual Switch 3,  0,1493133455,
12,  0,2017-04-25,17:17:55,System,127.0.0.1,localhost,[App Center] Resource Monitor enabled.,  0,1493133475,
13,  0,2017-04-25,17:18:11,System,127.0.0.1,localhost,[App Center] QcloudSSLCertificate 2.0.24 has been installed in /mnt/ext/opt/QcloudSSLCertificate successfully.,  0,1493133491,
14,  0,2017-04-25,17:18:11,System,127.0.0.1,localhost,[App Center] QcloudSSLCertificate enabled.,  0,1493133491,
15,  0,2017-04-25,17:18:19,System,127.0.0.1,localhost,[Media Library] Media Library Server started.,  0,1493133499,
16,  0,2017-04-25,17:19:12,System,127.0.0.1,localhost,[myQNAPcloud] DDNS updated WAN IP address to [86.63.80.102],  0,1493133551,
17,  1,2017-04-25,17:20:52,System,127.0.0.1,localhost,[Volume DataVol1] Volume has reached the threshold (80%). The current available space is 112.86 GB. Insufficient storage space may lead to decreased performance. Please check the available space or adjust the threshold.,  0,1493133652,
18,  0,2017-04-25,17:21:21,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: ORIGDIR: /,  0,1493133681,
19,  0,2017-04-25,17:21:21,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: PROGDIR: /share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/rtorrent,  0,1493133681,
20,  0,2017-04-25,17:21:22,rtorrent,127.0.0.1,localhost,(info) rtorrent: RT_DOWNLOAD_SHARE: /share/Download,  0,1493133682,
21,  0,2017-04-25,17:23:58,System,127.0.0.1,localhost,[App Center] Download Station enabled.,  0,1493133838,
22,  0,2017-04-25,17:24:14,System,127.0.0.1,localhost,[App Center] Download Station 5.0.22 installation succeeded.,  0,1493133854,
23,  0,2017-04-25,17:24:37,admin,10.0.0.100,---,[App Center] Virtualization Station disabled.,  0,1493133877,
Done. Return value is 0
Nie muszę mówić, że nie działa, a w logach brak informacji o próbie uruchomienia i powodzie odmowy.
Zresztą rtorrenta zainstalowałem i nie mogę się na niego zalogować !!!
 
Zresztą rtorrenta zainstalowałem i nie mogę się na niego zalogować !!!
Bo nie czytasz logów i powiadomień, które Ci wyskakują :)
Po instalacji rtorrenta sypło Ci warningiem z informacją jaki jest login i hasło i informacją o tym, abyś natychmiast je zmienił. Poszukaj...

A co do Download Station to daj dostęp do TeamViewera.
 
Co do rtorrenta - racja, w logach było o loginie i haśle ale ja po instalacji tego kombinowałem z innymi opcjami i wyczyściłem logi bo miałem śmieci z DropBoxa, i wyczyściłem tez logi rtorrenta !!!!!
Ale widzę że to zacny program, ogarnę jego działanie i odpuszczę sobie na razie Download station.

Dzięki za pomoc :)))))

Czy można QNAPa przywrócić do stanu zerowego (oczywiście z nowym firmwarem) ale bez żadnych ustawień, czyli jak reset fona.
Bo mam na to wielką ochotę, bo na pewno coś jest w systemie namieszane.
 
Czy można QNAPa przywrócić do stanu zerowego (oczywiście z nowym firmwarem) ale bez żadnych ustawień, czyli jak reset fona.
Bo mam na to wielką ochotę, bo na pewno coś jest w systemie namieszane.
Tak jest taka możliwość :)
Zerknij na reset ustawień.
qnap-reset-settings.png
 
A no tak, z tego jeszcze nie musiałem nigdy korzystać.
No zobaczę, jak się nie poprawi to tylko to mi zostanie do zrobienia, FULL czyszczenie urządzenia i dysków i zobaczymy co to da.
Bolesne będzie robienie kopii zapasowej danych ;-((((
 
Witam, mam podobny temat. Download Station odmowa dostępu. Nic nie pomaga. Temat stary, wiem, ale prośba o pomoc, z tą konsolą nie bardzo umiem to obsłużyć (używam Qnap tylko w wersji graficznej jako oprogramowanie QTS, linuxa czy komend nigdy nie używałem). Problem pojawił się chyba od włamania, które było na większość Qnapów (dziura w oprogramowaniu) i od tamtego czasu wyłączyłem użytkownika admin i używam swojej nazwy użytkownika z wszystkimi uprawnieniami konta admin. I tu doszukuję się problemu... Może ktoś, coś?
 

Mogą Cię zainteresować

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. Download station [5.0.22] - odmowa dostępu
  2. odmowa dostępu
  3. download station