Pomoc Error 0x80070032

dominicc

Passing Basics
Beginner
1 Grudzień 2008
21
1
3
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Witajcie.
Zaktualizowałem Firmware do najnowszej wersji 4.3.4 Build 20180830 i od tego momentu zaczął się problem z dyskiem.
Mianowicie:

1) łącząc się z Windows 10 przez udział sieciowy nie mogę dodać ani skasować żadnych materiałów - błąd 0x80070032
upload_2018-9-7_19-27-25.png

Mam również odwarzacz WD, kiedy włączam film który znajduje się na dysku Qnap to nie mogę zatrzymać odtwarzania (czyli nie mam praw zapisu na dysku ponieważ odtwarzacz zapisuje dane w której minucie zatrzymało się dysk).
2) Wczoraj jak się logowałem do Qnap przez przeglądarkę to za każdym razem traktował mnie jakbym pierwszy raz się logował - włączał tutorial
3) Dzisiaj już nie mogę się przez przelgądarkę zalogwać - kółko ładowania kręci się w nieskończoność
upload_2018-9-7_19-27-55.png

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4 Build 20180830
Model serwera: QNAP XX-XXX

Bardzo proszę o pomoc.
 
Witam myślałem że ten problem wystąpił tylko u mnie (uff myślałem że coś się psuje). Ja podejmuję próbę downgrade serwera na innym dysku z nieistotnymi danymi za parę minut dam znać czy z danymi nic się nie stało.
Mam to samo, niestety nie wiem jak mogę przywrócić poprzedni firmware.
Z tego co wiem są na to dwie metody
 
Zainstalowany firmware to
[Public Beta] QTS 4.3.5.0683 build 20180830

Zainstalował go QFinder Pro mi może tutaj występuje w fazie BETA !!!

Dodatkowo w opisie firmware napisane jest:

"This QTS update changes the file system of the system partition to ext4 for ARM-based models with Annapurna Labs processors. For data security reasons, you are not able to downgrade QTS to a previous version after this update."

Bardzo proszę o informacje, czy powyższy fragment dotyczy TS-228 ?
 
Zainstalowany firmware to
Bardzo proszę o informacje, czy powyższy fragment dotyczy TS-228 ?


Link: Lista zmian dla QTS - QNAP

Jest wymieniony na tej liście także zakładam że tak. A nawet jeżeli nie to i tak mój znajomy po update swojego TS-228 też ma takie same problemy także dopóki nie znajdzie się lepsze rozwiązanie downgrade leci. Od teraz robię Backup
 
Na razie wstrzymuje się z aktualizacją, bo ma procesor ARM.

W opisie który przesłałeś jest info:
"Affected models: TS-131P, TS-231P, TS-431P, TS-531P, TS-231+, TS-431+, TS-231P2, TS-431P2, TS-431X, TS-431X2, TS-531X, TS-831X, TS-1231XU-RP, TS-1231XU, TS-831XU-RP, TS-831XU, TS-431XU-RP, TS-431XU, TS-431XeU, and TS-1635."

Więc niby nie ma tego modelu.

Dodatkowo występują objawy opisane w linku poniżej:
Udzielamy pomocy - Nie zapisuje zmian ?
Truskawa250: daj znać jak poszło.

Czy problem występował też w QTS 4.3.5.0691 build 20180907 ?
 
Zgadza się niby nie tylko dokładnie po aktualizacji do 4.3.4.0695 build 20180830 zwariowały w ten sposób dwa znane mi TS-228 i jeden TS-128 tak czy inaczej do 128 i 228 jest ten sam soft więc coś musi być na rzeczy. Nigdy nie robiłem backupu a mam ten sprzęt już chyba około 2 lat i nigdy po aktualizacji nie było problemów. Tak czy inaczej człowiek uczy się całe życie :-(.

Na dysku testowym ponowne uruchomienie leci także niedługo dam znać co wyszło

Truskawa250: daj znać jak poszło.
No i chyba mamy sukces. Kingof potrzebujesz pomocy z downgrade?? Dane da się już kopiować teraz tylko test czy będzie pamiętał ustawienia
 
Właśnie w tym problem że dla bezpieczeństwa użyłem dysku który był świeżo po formacie tak czy inaczej zrobię kopie danych i zobaczę. Prawda jest taka że z tego co doczytałem między niektórymi wersjami nie robi się downgrade. Ten który ja wykonałem powinien być bezpieczny tak czy inaczej w miarę możliwości radzę się zabezpieczyć.
Tak czy inaczej aktualizację możemy zrobić na dwa sposoby

-Qfinder
-Przez przeglądarkę logując się na konto admina

Ja wybrałem tą drugą opcję, niezależnie od tego trzeba wejść na stronę Qnapa na centrum pobierania dla TS-228

Link: TS-228 - Centrum pobierania

Tam pobieramy potrzebne oprogramowanie w naszym przypadku jest to 4.3.4.0675 build 20180810 z dnia 2018-08-13 gdyż ta wersja wyżej jak już wiadomo posiada błędy.

Po pobraniu wypakowujemy otrzymując plik z rozszerzeniem .img. I teraz opcje są dwie:

Pierwsza Qfinder a tam kolejno Narzędzia --> Aktualizuj Firmware logujemy się wskazujemy ścieżkę do pliku i uruchamiamy i to powinno wystarczyć (przepraszam nie wiem co dokładnie się dzieje dalej gdyż ja skorzystałem z drugiej opcji)

Drugą opcją jest przeglądarka tam w panelu sterowania przechodzimy do Aktualizuj Firmware a opcji automatycznej przechodzimy na ręczną podajemy ścieżkę do pliku .img i startujemy oczywiście zezwalamy na ponowne uruchomienie w moim przypadku to było na tyle. Rozpisałem to w dwóch tematach :)
 
Ten sam problem u mnie. Niche lepiej wydadzą szybko jakąś poprawkę, nie będę się bawic w downgrade....
Założyłem tixa do supportu.
Odp. od supportu:
"Dzień dobry, jest to bug ostatniej wersji FW.
Proszę pobrać z karty produktu / strony internetowej poprzednią wersję FW i wykonać downgrade oraz oczekiwać na kolejne wydanie FW".
 
  • Lubię to
Reakcje: dominicc
Odp. od supportu:
"Dzień dobry, jest to bug ostatniej wersji FW.
Proszę pobrać z karty produktu / strony internetowej poprzednią wersję FW i wykonać downgrade oraz oczekiwać na kolejne wydanie FW".
Daj znać o efektach - czy dane i ustawienia zostały zachowane?
Dane mam. Pierwsze logowanie jak poprzednio czyli inicjalizacja, zgody etc. Potem juz loguje sie normalnie.
 
  • Lubię to
Reakcje: dominicc
Dane mam. Pierwsze logowanie jak poprzednio czyli inicjalizacja, zgody etc. Potem juz loguje sie normalnie.
Ja przy próbie downgrade mam błąd
Kod:
Typ	Data	Godzina	Użytkownicy	Źródło IP	Nazwa komputera	Zawartość	
Błąd	2018/09/10	17:02:54	System	127.0.0.1	localhost	[Frmware Update] System update failed.


upload_2018-9-10_17-22-39.png


Jakieś pomysły?
Przez QFindera nie mogę, nie znajduje dysku.
EDIT: Za trzecim razem udało się zrobić downgrade.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. TS-531P