Gratuluję zdrowego podejścia do klienta: -...

Gratuluję zdrowego podejścia do klienta: - dostaję maila o 4 rano, że moje konto zostało usunięte, bo nie logowałem się przez 6mcy - w mailu żadnej podpowiedzi, jak je przywrócić i jak zachować dostęp do swoich plików - mail wysłany z no-reply@... więc nie można odpisać - na stronie qnap brak informacji o jakiejkolwiek obsłudze polskiego klienta (Kontakt z nami :: QNAP) Gratulacje. Osobom, które chcą mieć po prostu backup projektów i spokojną głowę proponuję trzymać się z daleka od produktów QNAP.
 
Jakiś bełkot. Nic nie zrozumiałem.
Jak masz wyłączony serwer przez pół roku i nie korzystasz, to nie dziw się że zwalniają zasoby.
Złóż wniosek o pomoc poprzez Helpdesk po zalogowaniu się do serwera.
 
em - to tylko feed z facebook'a - nie ma się tym co przejmować !