Od jakiegoś czasu nie mogę połączyć się z usługą IDrive (wcześniej mogłem).
Mam wszystkie najnowsze aktualizacje, korzystam z najnowszej aplikacji IDrive (z oficjalnej strony).
Nie łączę się przez VPN, nie używam proxy, nie mam firewalla, a mój router pozwala na komunikację (mogę łączyć się z komputera z Windows), ale nie z NAS.
Skonsultowałem się z pomocą techniczną IDrive w sprawie błędu, powiedzieli, że problem może dotyczyć NAS.
Błąd, który otrzymuję to:
"idevs: failed to connect to evsireland49.idrive.com: connection timed out (110) idevs error: error in socket IO (code 10) at clientserver.c(216) [receiver=2.0.0.1]. "
NAS ma domyślną konfigurację.
Macie pomysł jak można rozwiązać mój problem, może ktoś miał to samo?
Mam wszystkie najnowsze aktualizacje, korzystam z najnowszej aplikacji IDrive (z oficjalnej strony).
Nie łączę się przez VPN, nie używam proxy, nie mam firewalla, a mój router pozwala na komunikację (mogę łączyć się z komputera z Windows), ale nie z NAS.
Skonsultowałem się z pomocą techniczną IDrive w sprawie błędu, powiedzieli, że problem może dotyczyć NAS.
Błąd, który otrzymuję to:
"idevs: failed to connect to evsireland49.idrive.com: connection timed out (110) idevs error: error in socket IO (code 10) at clientserver.c(216) [receiver=2.0.0.1]. "
NAS ma domyślną konfigurację.
Macie pomysł jak można rozwiązać mój problem, może ktoś miał to samo?