Czy ktoś z Was używa QVR Pro i zauważył problemy z dźwiękiem przy odtwarzaniu? Podgląd z kamerek na żywo jest OK, dźwięk jest w porządku. Natomiast kiedy oglądam historyczne nagrania to dźwięk jest bardzo niewyraźny. Sytuacja wygląda tak samo na windowsie jak i na androidzie.
Nigdzie w opcjach QVR Pro nie znalazłem nic szczególnego co by dotyczyło dźwięku.
Dodam, że jeszcze jakieś pół roku temu wszystko działało prawidłowo.
Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Zgłosiłem problem do helpdesku. Po przesłaniu logów dostałem odpowiedź, że wykryli jakiś błąd i będzie on naprawiony w kolejne wersji QVR Pro za mniej więcej 1-2 tygodnie. Więc czekam
Nigdzie w opcjach QVR Pro nie znalazłem nic szczególnego co by dotyczyło dźwięku.
Dodam, że jeszcze jakieś pół roku temu wszystko działało prawidłowo.
Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Zgłosiłem problem do helpdesku. Po przesłaniu logów dostałem odpowiedź, że wykryli jakiś błąd i będzie on naprawiony w kolejne wersji QVR Pro za mniej więcej 1-2 tygodnie. Więc czekam