Witam!
Kamera HikVision DS-2DE2A404IW-DE3 (wypust wrzesień 2020):
1) zasilanie PoE
2) adres IP stały
3) dostęp do interfejsu kamery przez przeglądarkę i możliwości konfiguracji bezproblemowa, przy czym:
- Edge - podgląd (po zainstalowaniu kodeka) i PTZ działa
- Firefox - podgląd (po zainstalowaniu kodeka) działa, ale troszkę kaprysi; PTZ działa
4) aplikacje dedykowane HikVision (iVMS4200 na Win i Mac oraz iVMS4500 dla urządzeń przenośnych na Androida) odnajduje kamerę automatycznie i daje podgląd oraz PTZ bezproblemowo
5) VLC łapie bez problemu strumień po RTSP na porcie 554
QNAP TS-451+ 8GB:
1) adres IP stały (dwa interfejsy)
2) filtrowanie adresów IP hostów mających dostęp do NAS, adres IP kamery dopisany do listy
3) NAS pinguje kamerę
Surveillance Station 5.1.5.4.3 nie znajduje kamery automatycznie, pozwala jednak na wpisanie z paluszka (w tym na wybranie z listy tego modelu kamery DS-2DE2A404IW) i wygląda na to, że coś się dzieje (zielony ptaszek), jednak dostępne statusy to bezczynność lub łączenie, co za tym idzie brak podglądu.
QVR Pro 1.4 nie znajduje kamery automatycznie i moim zdaniem nie pozwala na wpisanie z paluszka (na liście urządzeń brak modelu DS-2DE2A404IW - jest tylko model 404W), dostępny status to łączenie.
Kamera jest na liście urządzeń wspieranych przez QNAP (Lista kompatybilności - kamery :: QNAP)
Hikvision_DS-2DE2A404IW_V5.6.15 build 191211_5.1.5.3(4).2-Beta_H.264_Yes_No_No_PTZ_In_Fixed sub-stream
Przeczesując forum znalazłem informacje dot. ograniczonej skłonności przeglądarek WWW do kolaboracji ze strumieniowaniem z niektórych kamer (a WebUI QNAPa to przecież browser-based), a także specyfikę tych rozwiązań – np. uzdrowienie sytuacji poprzez ujednolicenie liczby FPS do wartości nie większej niż 20 po obu stronach. Tu nie zadziałało.
Pominąłem zapewne coś oczywistego
Zatem, dziękując z góry, poproszę Szanowne Konsylium o diagnozę.
Kamera HikVision DS-2DE2A404IW-DE3 (wypust wrzesień 2020):
1) zasilanie PoE
2) adres IP stały
3) dostęp do interfejsu kamery przez przeglądarkę i możliwości konfiguracji bezproblemowa, przy czym:
- Edge - podgląd (po zainstalowaniu kodeka) i PTZ działa
- Firefox - podgląd (po zainstalowaniu kodeka) działa, ale troszkę kaprysi; PTZ działa
4) aplikacje dedykowane HikVision (iVMS4200 na Win i Mac oraz iVMS4500 dla urządzeń przenośnych na Androida) odnajduje kamerę automatycznie i daje podgląd oraz PTZ bezproblemowo
5) VLC łapie bez problemu strumień po RTSP na porcie 554
QNAP TS-451+ 8GB:
1) adres IP stały (dwa interfejsy)
2) filtrowanie adresów IP hostów mających dostęp do NAS, adres IP kamery dopisany do listy
3) NAS pinguje kamerę
Surveillance Station 5.1.5.4.3 nie znajduje kamery automatycznie, pozwala jednak na wpisanie z paluszka (w tym na wybranie z listy tego modelu kamery DS-2DE2A404IW) i wygląda na to, że coś się dzieje (zielony ptaszek), jednak dostępne statusy to bezczynność lub łączenie, co za tym idzie brak podglądu.
QVR Pro 1.4 nie znajduje kamery automatycznie i moim zdaniem nie pozwala na wpisanie z paluszka (na liście urządzeń brak modelu DS-2DE2A404IW - jest tylko model 404W), dostępny status to łączenie.
Kamera jest na liście urządzeń wspieranych przez QNAP (Lista kompatybilności - kamery :: QNAP)
Hikvision_DS-2DE2A404IW_V5.6.15 build 191211_5.1.5.3(4).2-Beta_H.264_Yes_No_No_PTZ_In_Fixed sub-stream
Przeczesując forum znalazłem informacje dot. ograniczonej skłonności przeglądarek WWW do kolaboracji ze strumieniowaniem z niektórych kamer (a WebUI QNAPa to przecież browser-based), a także specyfikę tych rozwiązań – np. uzdrowienie sytuacji poprzez ujednolicenie liczby FPS do wartości nie większej niż 20 po obu stronach. Tu nie zadziałało.
Pominąłem zapewne coś oczywistego
Zatem, dziękując z góry, poproszę Szanowne Konsylium o diagnozę.