Kilka pytań przed zakupem Qnap TS-233

U

Usunięty użytkownik CiemPL

Guest
Część chce kupić Qnap TS-233 wcześniej chciałem kupić WD cloud EX2 i naczytałem się trochę złych opinii i polityka firmy jest taka że pewnego w 2026 nie będzie już do tego dostępu zdalnego... ale to nie o tym...
1: Czy dysk Seagate ironwolf pro 8TB ST4000NE0025 będzie działał w urządzeniu ... Czy lepiej kupować kompatybilne dyski? Chodź nie wiem jaka jest różnica między nimi?

Że zdalnego dostępu chce korzystać w 90% + inni użytkownicy z różnych miejsc Świata... Czy to wszystko jest do zrobienia bez problemu by to działało? Czy urządzenie powinno być wyłączane jak nie będzie się z niego korzystać czy powinno działać 24/7? Czy jak zrobię Ride1 + migawki dane będą bezpieczne? Jestem w tym zielony ale myślę że dzięki waszej pomocy oraz tematom na forum ogarnę to :) Mam nadzieję że Qunap nie wyłączy zdalnego dostępu za jakiś czas bo tego się boję ...
 
Czy jak zrobię Ride1 + migawki dane będą bezpieczne?
RAID1 jak już.
Napisz co dla ciebie znaczy bezpieczne bo w zależności od definicji odpowiedź to TAK lub NIE.

Że zdalnego dostępu chce korzystać w 90% + inni użytkownicy z różnych miejsc Świata...
polityka firmy jest taka że pewnego w 2026 nie będzie już do tego dostępu zdalnego...
Chodzi o myqnapcloud? Jeśli tak to stawiasz vpn na Qnapie i masz w dupce co sobie Qnap wymyśli ze swoimi usługami.
Czy to wszystko jest do zrobienia bez problemu by to działało?
Wypisz konkretnie co chcesz osiągnąć np. 1. Dostęp zdalny z każdego miejsca na świecie (dostęp do wszystkich aplikacji i danych na urządzeniu). itd.
Czy urządzenie powinno być wyłączane jak nie będzie się z niego korzystać czy powinno działać 24/7?
Takie pytania wywołują tutaj wojny ;) Ja jestem zdania ze po to są nasy żeby działały 24/7 - tym bardziej że sam z niego nie korzystasz a raczej nie chcesz biegać do nasa żeby go włączyć bo wujek z ameryki chce film obejrzeć.