Pomoc Konfiguracja SIECI - Brama przez WLAN

kriscross1985

Nowy użytkownik
Noobie
25 Czerwiec 2015
8
2
3
36
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Witam,
Chciałbym ustawić połączenie Wifi jako główne dla Qnapa TS-251+. W chwili obecnej po skonfigurowaniu Sieci bezprzewodowej nie można ustawić domyślnej bramy dla tego połączenia. Dostępne są tylko Ethernety.
Docelowo QNAPA chciałbym postawić w miejscu gdzie nie mam dostępu do Kabla sieciowego. Na Qnapie mam postawiony Win10 i niestety nie mam wyjścia na Zewnątrz.

Jeżeli coś nie opisałem prawidłowo to proszę o wyrozumiałość - jestem początkującym.

Proszę o pomoc

Dodam ze adapter Wifi to TP-LINK-WN725N.

I jeszcze jedna rzecz ktora mnie irytuje... po skonfigurowaniu WLAN i probie ponownego wejscia w ustawiania "Panel Sterowania" i "Sieci" QNAP zatrzymuje sie w stanie "Ladowanie informacji"

Za wszelkie podopowiedzi z gory dziekuje
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Jaka wersja QTS ? Wydaje mi się że w nowej becie rozwiązali to trochę lepiej przy pomocy Virtual Switch'a How to use and set up your Network & Virtual switch? :: Internet ::NAS :: QNAP
Jeśli masz możlwość przetestować nowy soft to aktualizuj i sprawdzaj.

Ogólnie WIFI jako domyślne łącze dla serwera plików to nie do końca sensowne rozwiązanie bo mniej wydajne i niestabilne tak jak kablowe.
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Jaka wersja QTS ? Wydaje mi się że w nowej becie rozwiązali to trochę lepiej przy pomocy Virtual Switch'a How to use and set up your Network & Virtual switch? :: Internet ::NAS :: QNAP
Jeśli masz możlwość przetestować nowy soft to aktualizuj i sprawdzaj.

Ogólnie WIFI jako domyślne łącze dla serwera plików to nie do końca sensowne rozwiązanie bo mniej wydajne i niestabilne tak jak kablowe.

Wersja 4.2.0.
W jaki sposób mialbym przez virtual switcha wykonać konfiguracje ??
 
Jest tam bardziej rozbudowana opcja ustalania bramy.

Zrzut ekranu 2016-02-17 o 17.33.17.png