Pomoc Kopiowanie danych na dysk USB SanDisk Extreme SSD

Bazo

Nowy użytkownik
Noobie
10 Luty 2018
4
1
3
34
QNAP
TS-x53
Ethernet
1 GbE
Cześć,
podczas kopiowania plików z QNAP TS-253A na podłączony dysk SSD SanDisk Extreme w pewnym momencie wystąpił błąd i przerwane zostało kiopiowanie. A dysk zniknął z urządzenia.

Ponowna próba podłączenia - nie jest wykrywany przez NAS.

Spróbowałem podłączyć pod PC i również to samo z tym że:
- dźwięk podłączanego dysk USB jest słyszalny jak i widoczny w men. urządzeń
- jest jego możliwość "bezpiecznego usunięcia"

Natomiast dysk nie jest widoczny, w liście dysków komputera jak i nie widać go w zarządzaniu komputerem>zarządzanie dyskami

Co jest przyczyną takiego zachowania? Czy jest szansa na jego odzyskanie?
 
Uszkodzony dysk SSD, jak na gwarancji to reklamowac, jak nie to dobrze zniszczyć chipy z danymi , ewentualnie oddać do firmy zajmującej się odzyskiem.

Myślisz że chce nam się gdybać co się zje..ło w SSDku ? tak o suchym pysku ? :p
 
Uszkodzony dysk SSD, jak na gwarancji to reklamowac, jak nie to dobrze zniszczyć chipy z danymi , ewentualnie oddać do firmy zajmującej się odzyskiem.

Myślisz że chce nam się gdybać co się zje..ło w SSDku ? tak o suchym pysku ? :p

Ech... myślałem, że tylko jakiś error i stracił partycje lub coś innego i da się go przywrócić.

Dysk ma 2,5 roku więc pewnie taka jego data przydatności bo padł niedługo po skończeniu gwarancji :/

Dzięki
 
Podłączyłem po jeszcze innego komputera i dysk jest widoczny na liście dysków "Ten komputer"
1705954882175.png


Jednak nic nie można zrobić, ani format ani chkdisk
Zarządzanie dyskami - to samo niewidoczny

Program od SanDiska do odzyskiwania danych również, w ogóle go nie widzi. To samo program do tworzenia i formatowania partycji na dyskach.