Pomocy...
Mam urządzenie TS-364 i kilka problemów, które spędzają mi sen z powiek...
1) Permanentne rozłączanie QVPN na systemie MAC OS - na Windowsie mogę mieć połączenie 24h/dobę, na MAC OS - do 15 minut. Od 1,5 tygodnia mailuję z Helpdeskiem, dalej nie jestem w stanie pracować bo non stop wyrzuca mnie VPN, czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
2) Problem z połączeniem Helpdesk na QNAPie - nie mogę zrobić zgłoszenia Zdalnego wsparcia, mam za każdym razem komunikat o braku dostępu Helpdesk do sieci, nie mogłam zaktualizować systemu na QNAPie automatycznie - zrobiłam aktualizację ręczną, nie pomogło...
Jestem załamana, nie mogę pracować i zaczynam żałować kupna... Czy ktoś może mi pomóc?
Mam urządzenie TS-364 i kilka problemów, które spędzają mi sen z powiek...
1) Permanentne rozłączanie QVPN na systemie MAC OS - na Windowsie mogę mieć połączenie 24h/dobę, na MAC OS - do 15 minut. Od 1,5 tygodnia mailuję z Helpdeskiem, dalej nie jestem w stanie pracować bo non stop wyrzuca mnie VPN, czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
2) Problem z połączeniem Helpdesk na QNAPie - nie mogę zrobić zgłoszenia Zdalnego wsparcia, mam za każdym razem komunikat o braku dostępu Helpdesk do sieci, nie mogłam zaktualizować systemu na QNAPie automatycznie - zrobiłam aktualizację ręczną, nie pomogło...
Jestem załamana, nie mogę pracować i zaczynam żałować kupna... Czy ktoś może mi pomóc?