Pomoc MAC OS QVPN + problem z Helpdesk

sovoklyszcz

Nowy użytkownik
Noobie
3 Styczeń 2023
5
0
1
33
QNAP
TS-410
Ethernet
1 GbE
Pomocy...
Mam urządzenie TS-364 i kilka problemów, które spędzają mi sen z powiek...
1) Permanentne rozłączanie QVPN na systemie MAC OS - na Windowsie mogę mieć połączenie 24h/dobę, na MAC OS - do 15 minut. Od 1,5 tygodnia mailuję z Helpdeskiem, dalej nie jestem w stanie pracować bo non stop wyrzuca mnie VPN, czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
2) Problem z połączeniem Helpdesk na QNAPie - nie mogę zrobić zgłoszenia Zdalnego wsparcia, mam za każdym razem komunikat o braku dostępu Helpdesk do sieci, nie mogłam zaktualizować systemu na QNAPie automatycznie - zrobiłam aktualizację ręczną, nie pomogło...

Jestem załamana, nie mogę pracować i zaczynam żałować kupna... Czy ktoś może mi pomóc?
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2023-01-2 o 08.03.28.png
    Zrzut ekranu 2023-01-2 o 08.03.28.png
    530,8 KB · Wyświetleń: 9
  • Zrzut ekranu 2023-01-2 o 08.04.21.png
    Zrzut ekranu 2023-01-2 o 08.04.21.png
    405,7 KB · Wyświetleń: 8
  • Zrzut ekranu 2023-01-3 o 18.16.20.png
    Zrzut ekranu 2023-01-3 o 18.16.20.png
    581,3 KB · Wyświetleń: 8
  • Zrzut ekranu 2023-01-3 o 18.48.52.png
    Zrzut ekranu 2023-01-3 o 18.48.52.png
    153,1 KB · Wyświetleń: 8
Ok dzięki podjadę dziś i to zrobię, mam inne pytanie - jeśli dystrybutor od którego kupowałam QNAPa wyłączył użytkownika "admin" i stworzył nowego "Administrator" z nowym hasłem dostępu - czy po resecie ustawień będę w stanie się dostać na QNAPA? Czy powinnam włączyć konto "admin" przed resetem? Nie wiem z jakiego powodu konto "admin" zostało wyłączone
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2023-01-3 o 19.14.18.png
    Zrzut ekranu 2023-01-3 o 19.14.18.png
    62,8 KB · Wyświetleń: 5
Ok dzięki podjadę dziś i to zrobię, mam inne pytanie - jeśli dystrybutor od którego kupowałam QNAPa wyłączył użytkownika "admin" i stworzył nowego "Administrator" z nowym hasłem dostępu - czy po resecie ustawień będę w stanie się dostać na QNAPA? Czy powinnam włączyć konto "admin" przed resetem? Nie wiem z jakiego powodu konto "admin" zostało wyłączone
no to zostanie on włączony , hasło jest opisane w instrukcji podanej.

Primo czytamy potem wykonujemy.

nawiasem mówiąc - ta nowa nazwa .. to jakaś taka znajoma xD
Dzięki wielkie - po resecie sieci Helpdesk hula :)

To pytanie jest jeszcze co do VPN na MAC OS - wiesz może jak mogę ustabilizować połączenie żeby nie rwało mi go co kilka minut?
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. vpn macos
  2. macos
  3. reset