Witam.
Mam następujący problem z moim qnap ts-228.
Zdalnie wysyłam żądanie RESTART a mój Nas zamiast ponownie sie uruchomić to się wyłącza. Teraz odinstalowałem wszystkie aplikacje i znowu zrestartowałem nas i ... od godziny nic się nie dzieje poza komunikatem w przeglądarce
"Ponowne uruchamianie proszę czekać"
Za chwilę będę musiał odłączyć zasilanie żeby uruchomić Nas ponownie.
Co mogę zrobić aby sytuacja wróciła do normy. Mam zrobioną kopię plików więc mogę zrobić wszystko - pytanie co pomoże? Firmware najnowszy gdyby to miało znaczenie.
Pozdrawiam i czekam na porady
Robert
Witam Ponownie.
Borykałem się z powyższym problemem przez około dwa miesiące. Dziś napisałem zapytanie co zrobić i.... - rozwiązałem problem. Sam.
Dla potomnych rozwiązanie.
1. Kopia Twoich plików to podstawa - będziesz spokojniejszy/a
2. Odinstaluj wszystkie aplikacje w NAS - wszystkie, które się da.
3. ? - no właśnie - ja zrestartowałem qnap ale oczywiście się zawiesił. Odłączyłem prąd . Po kilkunastu sekundach włączyłem ponownie.
4. Qnap wstał.
5. Zrobiłem restart na "goło" - zadziałało
6. zainstalowałem wszystkie aplikacje które wcześniej były - wszystkie działają tak jakby ich nikt nie ruszał.
7. Restart
8. QNAP TS-228 wstał po restarcie i działa normalnie.
Solved? - oby.
Pozdrawiam
Robert
Kolejny - trzeci restart - i wszystko hula aż miło. Temat z mojej strony do zamknięcia. Chyba, że chcecie jeszcze coś dodać.
Pozdro
Robert
Mam następujący problem z moim qnap ts-228.
Zdalnie wysyłam żądanie RESTART a mój Nas zamiast ponownie sie uruchomić to się wyłącza. Teraz odinstalowałem wszystkie aplikacje i znowu zrestartowałem nas i ... od godziny nic się nie dzieje poza komunikatem w przeglądarce
"Ponowne uruchamianie proszę czekać"
Za chwilę będę musiał odłączyć zasilanie żeby uruchomić Nas ponownie.
Co mogę zrobić aby sytuacja wróciła do normy. Mam zrobioną kopię plików więc mogę zrobić wszystko - pytanie co pomoże? Firmware najnowszy gdyby to miało znaczenie.
Pozdrawiam i czekam na porady
Robert
Witam Ponownie.
Borykałem się z powyższym problemem przez około dwa miesiące. Dziś napisałem zapytanie co zrobić i.... - rozwiązałem problem. Sam.
Dla potomnych rozwiązanie.
1. Kopia Twoich plików to podstawa - będziesz spokojniejszy/a
2. Odinstaluj wszystkie aplikacje w NAS - wszystkie, które się da.
3. ? - no właśnie - ja zrestartowałem qnap ale oczywiście się zawiesił. Odłączyłem prąd . Po kilkunastu sekundach włączyłem ponownie.
4. Qnap wstał.
5. Zrobiłem restart na "goło" - zadziałało
6. zainstalowałem wszystkie aplikacje które wcześniej były - wszystkie działają tak jakby ich nikt nie ruszał.
7. Restart
8. QNAP TS-228 wstał po restarcie i działa normalnie.
Solved? - oby.
Pozdrawiam
Robert
Kolejny - trzeci restart - i wszystko hula aż miło. Temat z mojej strony do zamknięcia. Chyba, że chcecie jeszcze coś dodać.
Pozdro
Robert