Witajcie,
Od 3 dni mój QNAP TS-453A zaczął zapisywać do logów wpisy postaci:
Restart QNAPa, ani routera nie pomógł.
Wyłączenie oraz ponowne włączenie CloudLink również nie pomogło.
Dostęp do QNAP z sieci internet działa bez problemów - korzystam z niego do słuchania muzyki.
Nadmiarowe wpisy w logach zaczęły pojawiać się 3 dni temu, wcześniej nie było ich w takiej ilości.
W konfiguracji CloudLink, ani routera nic nie zmieniałem - skonfigurowałem środowisko kilkanaście dni temu, i teraz tylko korzystam od strony klienckiej.
Podejrzewam samą aplikację CloudLink, bo z tego co widzę to problem zaczyna się po update:
Czy ktoś z Was doświadcza tego samego problemu, lub wie jak się z tym uporać? To nie jest normalne, żeby system generował tyle wpisów do logów.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.3 Build 20170213
Model serwera: QNAP TS-453A
Od 3 dni mój QNAP TS-453A zaczął zapisywać do logów wpisy postaci:
Jak widać, wpisy dodają się co kilkanaście sekund:[myQNAPcloud] CloudLink service for mobile and PC applications is ready.
Restart QNAPa, ani routera nie pomógł.
Wyłączenie oraz ponowne włączenie CloudLink również nie pomogło.
Dostęp do QNAP z sieci internet działa bez problemów - korzystam z niego do słuchania muzyki.
Nadmiarowe wpisy w logach zaczęły pojawiać się 3 dni temu, wcześniej nie było ich w takiej ilości.
W konfiguracji CloudLink, ani routera nic nie zmieniałem - skonfigurowałem środowisko kilkanaście dni temu, i teraz tylko korzystam od strony klienckiej.
Podejrzewam samą aplikację CloudLink, bo z tego co widzę to problem zaczyna się po update:
Czy ktoś z Was doświadcza tego samego problemu, lub wie jak się z tym uporać? To nie jest normalne, żeby system generował tyle wpisów do logów.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.3 Build 20170213
Model serwera: QNAP TS-453A