Witam,
Problem dotyczy przypadków (ja się z tym tylko tak spotkałem), gdy za pomocą aMule ściągam plik, który jest najprawdopodobniej uszkodzony. Kilka razy już mi się zdarzyło ściągnąć plik wideo (AVI), który pojawia się w katalogu i jest widoczny w FileStation5 wśród innych, natomiast przy jego ikonce kręci się kółko przez ok. 10-15 sekund po czym wyświetla się szara ikonka symbolizująca obrazek zamiast innej ikonki. Pliku nie da się uruchomić, skopiować, przenieść ani skasować, a na tym ostatnim w takim przypadku mi zależy najbardziej. Mam udostępniony w sieci katalog, w którym się znajduje ten plik. Uruchamiając z dowolnego komputera podgląd plików w tym katalogu nie widzę uszkodzonego pliku.
Restart Qnapa nic nie zmienia, logowanie jako admin, również wykonywałem w Panel sterowania -> dyski i migawki -> Dyski VJBOD -> Działanie -> "Skanuj teraz" po czym następowało skanowanie uszkodzonych bloków.
W momencie wydania dyspozycji przeniesienia pliku Filestation odświeża się po 1 sekundzie jak by nigdy nic bez żadnej zmiany.
W momencie wydania dyspozycji skasowania pliku Filestation i że ma skasować całkowicie, wyskakuje po 3 sekundach ten sam katalog a w dolnym prawym rogu wyskakuje ostrzeżenie które pojawia się w logach, że "plik + ścieżka są failed to delete".
Bardzo proszę o podpowiedź czym przeskanować dysk / jak usunąć trwale ten plik? Mój jedyny sposób to format dysku i instalacja Qnapa od nowa %-}
Obecna wersja oprogramowania systemowego: 4.3.4.0537 - 2018/03/31 (choć ten problem spotkałem pierwszy raz chyba z półtora roku temu ale olałem go wtedy, więc wersja systemu nie ma na to wpływu)
Model serwera: QNAP TS-451A
Problem dotyczy przypadków (ja się z tym tylko tak spotkałem), gdy za pomocą aMule ściągam plik, który jest najprawdopodobniej uszkodzony. Kilka razy już mi się zdarzyło ściągnąć plik wideo (AVI), który pojawia się w katalogu i jest widoczny w FileStation5 wśród innych, natomiast przy jego ikonce kręci się kółko przez ok. 10-15 sekund po czym wyświetla się szara ikonka symbolizująca obrazek zamiast innej ikonki. Pliku nie da się uruchomić, skopiować, przenieść ani skasować, a na tym ostatnim w takim przypadku mi zależy najbardziej. Mam udostępniony w sieci katalog, w którym się znajduje ten plik. Uruchamiając z dowolnego komputera podgląd plików w tym katalogu nie widzę uszkodzonego pliku.
Restart Qnapa nic nie zmienia, logowanie jako admin, również wykonywałem w Panel sterowania -> dyski i migawki -> Dyski VJBOD -> Działanie -> "Skanuj teraz" po czym następowało skanowanie uszkodzonych bloków.
W momencie wydania dyspozycji przeniesienia pliku Filestation odświeża się po 1 sekundzie jak by nigdy nic bez żadnej zmiany.
W momencie wydania dyspozycji skasowania pliku Filestation i że ma skasować całkowicie, wyskakuje po 3 sekundach ten sam katalog a w dolnym prawym rogu wyskakuje ostrzeżenie które pojawia się w logach, że "plik + ścieżka są failed to delete".
Bardzo proszę o podpowiedź czym przeskanować dysk / jak usunąć trwale ten plik? Mój jedyny sposób to format dysku i instalacja Qnapa od nowa %-}
Obecna wersja oprogramowania systemowego: 4.3.4.0537 - 2018/03/31 (choć ten problem spotkałem pierwszy raz chyba z półtora roku temu ale olałem go wtedy, więc wersja systemu nie ma na to wpływu)
Model serwera: QNAP TS-451A