Pomoc Nie mogę dokonać resetu TS-251+

Eskan

Entry Technician
Q Associate
29 Grudzień 2012
Chcę przeprowadzić Firmware Recovery - QNAPedia
Niestety nie mogę zrobić poniższych czynności:
"15. Use a pen or any pointed object to press and hold the RESET button. Then press the Power button on the front panel to power on the NAS at the meanwhile.
16. Please keep holding the RESET button and Power button until you hear two short beeps in about 5-8 seconds. The Status LED of the NAS should be flashing red and green and then glows red.
17. The LED on the LAN port of the NAS should be flashing for the first few seconds and then glows green or orange."

Wciskam i przytrzymuję reset, następnie wciskam i przytrzymuję power. Serwer startuje na 3-5 sek. i się wyłącza, pkt. 16 nie następuje. Dysk wyjęty. Będę wdzięczny za pomoc.

O ile dobrze zrozumiałem to chyba trzeba jednocześnie je wcisnąć i trzymać, a nie najpierw Reset a potem Power, spróbuj, może się uda.

@DjLeo
Niestety nie daje to rezultatu. Nie mam pojęcia co się dzieje... Czy da zainicjować nas, tak jak po wyjęciu z pudełka?

Edyta: Trochę skróciłem swoją myśl. Chciałem dokonać recovery ponieważ system nie wstaje. Stąd moje powyższe pytanie.
Proszę admina o wyrzucenie tematu.
Nastąpiło z mojej strony niedopatrzenie, a inf. w tym temacie mogą wprowadzać w błąd użytkowników.