NIe zasysa z Rapida

Dyskusja w 'Stacja pobierania i QGet' rozpoczęta przez użytkownika Marcel, 4 Luty 2009.

Ładowanie...
  1. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Mam konto premium na rapidzie jednak w zaden sposob po dodania pliku do DS czy przez Qget jako pojedynczy link czy przez Qrapid stacja nie pobiera plikow Mam 109 Pro 2 oprogramowanie w Version 3.0.0 build 0121T Prosze mi podpowiedziec jaka moze byc przyczyna ?
    Bede wdzieczny za podpowiedzi.
     
  2. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    od dawna ma Pan ten problem ? kiedy on nastąpił(np. po wgraniu nowego firmware?) Czy wcześniej już go Pan miał ?
    Proszę zapoznać się z tematem viewtopic.php?f=23&t=277&start=0 tam opisałem jakie mogą być przyczyny jeśli nie te - proszę pisać.
    Pozdrawiam.
     
  3. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Jak najbardziej zaposnalem sie z wszystkimi informacjami na forum poruszajacymi ten temat.
    Problem byl odrazu tzn. od chwili podlaczenia QNQPa.
     
  4. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    proszę sprawdzić czy qnap ma dobre ustawienia sieci tzn ip, maska, brama, dns itd wogole czy łączy się on z internetem. Bo z tego co można wywnioskować to nie ma on dostępu do internetu.
     
  5. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Laczy sie bo z sieci BT pobiera bez problemu pliki
     
  6. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    proszę spróbować podać zamiast nazwy loginu, jego numer. Cieżko stwierdzić w czym jest problem - może coś źle Pan robi.
    Aktualnie jeszcze nie testowałem ściągania z rapidshare na nowym firmware 3.0.0 ponieważ w chwili obecnej nie mam konta premium - może coś się zmieniło. Spróbuj zupdatować firmware do starszego(2.1.2 1114) i zobaczyć czy dalej ten problem występuje.
     
  7. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Mozliwe ze cos zle robie tylko nie bardzo wiem gdzie.
    Dokonalem zmiany softu na taki jak Pan zasugerowal, rowniez zamiast loginu wpisalem nr z RS i nic doslownie nic. Naprawde nie wiem
    co robie nie tak.
    Prosze Pana o cierpliwosc i wylozenie jeszcze raz moze faktycznie cos przeoczylem jakas drobnostke, ktora moze byc powodem ow zamieszania.
     
  8. mizgal
    Offline

    mizgal Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    12 Październik 2008
    Wiadomości:
    31
    Local Time:
    22:36
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209 Pro
    Ethernet:
    802.11n
    TS-109/209 Pro 802.11n
    Miałem podobny problem - wymiana firmwareu oraz QGeta rozwiązały go - natomiast pojawił się nowy - pliki ściągają się bardzo szybko - dochodzą do 99% i dość długo czekają zanim się "domkną". Nie wiem w czym problem - próbowałem na kilku relasach - i zawsze jest to samo.

    może ktoś ma pomysł co z tym zrobić?

    pozdrawiam
    Mizgal
     
  9. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    jest to forum, każde posty są zapisywane - proszę jeszcze raz przejżeć, szczególnie temat, który wcześniej podałem. Nie będe jeszcze raz wszystkiego przepisywał. Jeśli Pana zdaniem jest to jednak jakiś błąd systemu (nie Pana) i nie pomagają porady z forum proszę przeinstalować QNAPa(na forum jest to opisane).

    od któregoś firmwaru tak jest , też tak mam to jest normalne, czasami to występuje a czasami nie(zależy od ilości ściąganych plików). Może w następnych wersjach firmware programiści to poprawią choć nie jest to tak wysokim priorytetem...

    Pozdrawiam.
     
  10. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Obecnie mam zainstalowany soft 2.1.2 1114 a wczesniej mialem jeszcze nowszy zainstalowany i takie same zachowanie. Wlasnie mnie to zastanawia bo torrentty pobiera bez problemu tylko jest jakis problem z RAPIDEM. Prosze o kontakt z osoba ktora ma podbny sprzed do mego i ma Konto na RS Premium moze bedzie latwiej dosjc tego dziwnego zachowania a moze mojej nieudolnosci.
     
  11. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    NIestety zmiany w uaktualnieniu nic nie wskuraly Prosze o pomoc
    Nadmienie ze przesledzilem wszytskie wskazowki i dalej nic przez przegladarke moge pobrac plik z RS a daodajac link do DS nic nie idzie widze plik w kolejce, nawet jesli usatwie mu najwyzszy priorytet pobierania to w informacji o pliku sa same zera.
     
  12. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    nie przypominam sobie żeby można było ustawić priorytet dla kąkretnego pobierania.
    Może ma Pan starą wersje QGeta...
    Jak mam zrozumieć ze sa same zera, proszę napisać szczegółowo jak się zachowuje wpis po jego dodaniu (czy jest pokazane ile sciagnal, jaki jest transfer, czy automatycznie przeskakuje do kategori Finish ) ?
     
  13. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Wlasnie robilem screny by umiescic na forum jak ruszylo pobieranie z RS naprawde dziwne nie wiem czym to bylo spowodowane Dziekuje za pomoc
     
  14. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Ruszylo jednak znowu wrocilo do starego stanu rzeczy i problem Znowu nie zasysa w zalaczeniu screna.
     

    Załączone pliki:

    • ds.jpg [jpg] - (Marcel) NIe zasysa z Rapida [499,2269] - QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club
      ds.jpg
      Rozmiar pliku:
      139,9 KB
      Wyświetleń:
      470
      MD5 Sum:
      10b0165fe8eb5b3edd395b64757fca33
  15. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    z tego co widze są problemy z pobraniem adresu ip od rapidshare .
    na screenie widać również że torrenty spisują się nieźle, a więc nie ma problemów z połączeniem.
    Czy QNAP jest podłączony do tej samej sieci co Pan (do tego samego routera) ?
    Bo jeśli do innej to możliwe że router do którego jest on podłączony ma zablokowaną strone rapidshare .
    Czy po dodaniu linka do DS , znika on po pewnym czasie z listy uruchomionych, czy zostaje ?
    Jeśli zostaje to proszę wstrzymać ściąganie, a następnie wznowić.
    Poproszę jeszcze o screena configu DS.
     
  16. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Tak QNAP chodzi w tej samej sieci co komputery, co chodzi o dodawany link z RS nie znika chociaż róznie ładuje się, miałem kilka przypadków, że nie mogło dodać go do kolejki.
    Zatrzymanie i zwnowienie pobierania też jakoś nic nie dało rezultatow pozytywnych
     

    Załączone pliki:

    • DS1.jpg [jpg] - (Marcel) NIe zasysa z Rapida [499,2282] - QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club
      DS1.jpg
      Rozmiar pliku:
      153,6 KB
      Wyświetleń:
      465
      MD5 Sum:
      14276311e48c3e8b5600b46a8346fa32
  17. penta
    Offline

    penta Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    10 Grudzień 2008
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Pytanie do Pana który miał problem z Rapidshare - czy rozwiązał Pan już ten problem ?

    Ja dopiero dziś stanę się użytkownikiem QNAPa (TS-639) w związku z czym nie wypowiadam się jako człowiek obyty z tym sprzętem, ale za to dość mocno obyty z Rapidshare.

    Czy korzysta Pan z opcji Direct Download w panelu klienta Rapidshare ? (jeżeli nie , to chyba mielibyśmy rozwiązanie)
    Czy w konfiguracji Qget'a zdefiniował Pan poprawnie login i hasło do Rapidshare ? Może jest jakiś problem z użyciem przez software właśnie tych danych ?


    Zaproponowałbym następujące rozwiązanie (aby sprawdzić czy ma Pan problemy z połączniem i ściąganiem plików z serwerów Rapidshare).

    1) Proszę zrobić upload jakiegoś np. małego 5 Mb pliku na Pana konto Premium na Rapidshare.
    2) Proszę zalogować się na swoje konto i odnaleźć wrzucony przez Pana plik. Pod plikiem będzie kilka opcji które definiują sposób ściągania plików.
    Default'owo zaznaczony będzie "normal download". W takim wypadku proszę o kliknięcie w "TrafficShare Download" przy danym pliku.
    3) Teraz trzeba skopiować link do tego pliku umieszczonego i wsadzić go w Qget'a.

    Ten sposób ściągania nie różni się niczym od ściągania przez konto premium z tym wyjątkiem że transfer pobierany jest z konta właściciela a samo ściągania nie wymaga żadnej autoryzacji.
    Jeżeli plik się ściągnie - znaczy to że połączenie do Rapidshare działa jak powinno i pliki ściągają się również bez problemu. W takim wypadku stawiam na problem z autoryzacja w Qget'cie.


    Przy okazji witam wszystkich na tym forum i dziś dumnie zasilę szeregi userów QNAPa.
     
  18. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    Z włączoną jak i wyłączoną opcją , QNAP spokojnie ściąga pliki.
    Ja jak i innych QNAPowiczów ściąga z Rapidshare jak i torrentow za pomocą Download Station i żadnych problemów nie ma...
    "W takim wypadku wina użytkownika (podaje złe dane)" :)
    Spróbuj w jednym linku podać login w wersji nick a w drugim w wersji z numerkami :)

    Podczas ściągania z rapidshare jakiegoś pliku za pomocą QGeta odczekaj chwile i kliknij prawym przyciskiem na niego a następnie w "Dump Diagnostic Information", co pisze ?

    Witamy :)
     
  19. Marcel
    Offline

    Marcel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    11 Listopad 2008
    Wiadomości:
    25
    Local Time:
    21:36
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Dziękuje wszystkim za pomoc moja stacja pobierania zaczeła współpracować z rapidem. NIe wiem co mogło pomóc pod uwagę biore 3 możliwości które miały miejsce.
    1. Zmiana konta na rapidzie (najbardziej prawdopodobne-prawdopodobnie coś z tamtym kontem nie było do końca ok)
    2. Przeinstalowany cały system na QNAP
    3. Wgranie nowego systemu

    Tak czy tak teraz wszystko śmiga co chodzi o RS
     

Poleć tę stronę