Help Niepełna synchronizacja - komunikat Upewnij się, że QNAP Qsync Client działa...

akyszszsz

akyszszsz

Nowy użytkownik
Noobie
Aug 1, 2022
2
0
1
33
QNAP
TS-x31P
Ethernet
100 Mbps
Hej! Od kilku lat używam Qsynca i dziś wtopa, synchronizuję dane pomiędzy NASem, PCtem i laptopem, dotychczas bez problemów. Jestem właśnie na wyjeździe z laptopem, bez połączenia z NASem, odpalam ostatnio zsynchronizowane pliki a tu taki komunikat: Upewnij się, że QNAP Qsync Client _nazwa urządzenia (nazwa folderu) działa na Twoim komputerze, a następnie spróbuj ponownie. Pliki mają odpowiednią wielkość, ale nie chcą się uruchomić. Ostatnio updatowałem Qsynca do najnowszej wersji na PCie oraz laptopie. Czy coś można z tym zrobić? Proszę o pomoc.
 
akyszszsz

akyszszsz

Nowy użytkownik
Noobie
Aug 1, 2022
2
0
1
33
QNAP
TS-x31P
Ethernet
100 Mbps
You must log in or register to view this reply.
 

Attachments

  • pdf.jpg
    pdf.jpg
    19 KB · Views: 39

Users search this thread by keywords

  1. synchronizacja
  2. qsync