Pomoc Pool error

NaLesnik

Passing Basics
Beginner
24 Luty 2017
28
3
3
QNAP
TS-x53A
Ethernet
10 Mbps
Witam.
Przydarzył mi się jakże radosny problem, a mianowicie: POOL ERROR.
Niestety nie wiem, czy ma to związek z wymianą rutera od Orange, czy raczej zanik prądu. A może jedno i drugie.

Objawy:
Dioda "Status" świeci na czerwono, a dioda "LAN" świeci się na pomarańczowo i od czasu do czasu mruga. Wszystkie diody dysków świecą się na zielono. Na wyświetlaczu pojawia się informacja "POOL ERROR".
Nie mogę połączyć się z serwerem poprzez stronę www. Mam ustawioną weryfikację dwuetapową, ale drugie okno z pytaniem o kod już się nie pojawia.
Połączenie przez ftp kończy się niepowodzeniem.
Próbowałem kilka razy uruchomić sprzęt ponownie za pomocą przycisku Power, ale to pewnie głupi pomysł był...

Na routerze nie widzę sprzętu pomimo tego, że jest połączony kablem sieciowym. Raz udało mi się znaleźć sprzęt za pomocą Qfind Pro, ale była tylko informacja, że nastąpiła poważna awaria i mam się skontaktować z administratorem systemu.

Jakieś pomysły? Światełko w tunelu? Dobra rada (oprócz Help Desku - na to już wpadłem ;) )?


Model serwera: QNAP TS-653A
 
wyąłczyc nasa
wyjąc dyski
włączyć nasa
po 10 minutach włożyć dyski , sprawdzić czy coś widać w qfinderze

Dzięki.
Pomogło. Magia jakaś ;)
Skończyło się przywróceniem systemu do ustawień fabrycznych.
Widzę RAID. Widzę, że dyski są zapełnione.
Niestety nie widzę folderów. Szukam dalej, jak je odzyskać ;)
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. diody dysków świecą na czerwono