Pomoc Problem z połączeniem z serwerem www z zewnątrz

prozak64

System Engineer
Q Specialist
6 Listopad 2016
125
7
18
60
QNAP
TS-x53A
Ethernet
10 GbE
Witam. Zmieniłem dostawcę internetu i mam światłowód, i nie mogę z zewnątrz otworzyć swoją stronę www. Na prośbę dostawca swój ruter w trybie bridge, na swoim ruterze przekierowałem porty, domenę też przekierowałem na stałe IP które mi przydzielili i nie mogę otworzyć z zewnątrz tej strony www. Po LAN-e wszystko działa, ale już z zewnątrz nie. Sprawdziłem port 80 czy jest otwarty, i wyświetla mi się że jest zamknięty. Rozmowa z serwisem nic nie dała , twierdza ze nie blokują?! Pozostałe porty które uruchomiłem są otwarte i aplikacje działają. Może ktoś wie w czym jest problem?​


Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4 0695 Build 200180830
Model serwera: QNAPTS-253A
 
Mam statyczny adres NAS, ustawiony w DHCP rutera, a tych restartów już narobiłem tyle NAS-a, przełącznika i rutera ze korzystający z mojego serwera jabbera denerwują się ze im rozmaczam
 
Jeśli masz zamknięty port 80 to raczej będziesz miał problem z wejściem na stronę. Ja musiałem pogadać z moim dostawcą internetu żeby mi otworzyli i udostępnili port 80. Oni czętso używają portu 80 do swoich czynności serwisowych na ruterze klienta. Teraz chodzi wszystko OK.
 
No własnie, nie może być tak ze dwa rutery w sieci komunikują się na jednym porcie 80. Będę dzwonił do serwisu i poproszę o zmianę na inny do ruter-u operatora.
Nic nie zmienią, taka odpowiedź.
Po pisemnej prośbie odblokowali port 80, ale teraz z zewnątrz wyświetla się strona logowania rutera na zewnętrznym ip(domenie) ,który jest niby w trybie bridge. Nie wiem, czy to jakieś złe przekierowanie z ich strony? Czy może ja coś źle poustawiałem?
 
Operatora powinien być w trybie bridge - więc on nie koliduje. Jak seryjnie wpisujesz Twoje ip / adres strony / zawsze wali portem 80 lub 443 (https) więc - jak odpala się Twój router to już błąd po Twojej stronie.
 
Operatora powinien być w trybie bridge - więc on nie koliduje. Jak seryjnie wpisujesz Twoje ip / adres strony / zawsze wali portem 80 lub 443 (https) więc - jak odpala się Twój router to już błąd po Twojej stronie.


Ale to nie mój ruter się odpala tylko operatora, na zewnętrznym IP i mojej domenie logowanie do ich rutera.
 
Nie mam zablokowali mi bo zmieniłem hasło do logowania. Poproszę, niestety dopiero w poniedziałek. Serwis w weekendy nie działa. Tylko biznesowe opcje są dostępne.
Można temat uznać za rozwiązany. Wszystko działa.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. port światłowód
  2. dwa rutery