Podążaj za instrukcjami w poniższym filmie, aby zobaczyć, jak zainstalować naszą stronę jako aplikację internetową na ekranie głównym swojego urządzenia.
Informacja: Ta funkcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach.
Używasz przestarzałej przeglądarki. Może ona nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych. Powinieneś zaktualizować swoją przeglądarkę lub użyć alternatywnej przeglądarki.
Witam, po zainicjowaniu serwera TS-431K i wgraniu aktualizacji 5.0.1.2376 po pierwszym zalogowaniu, system prosi o zmianę hasła. Przy każdej próbie dostaję komunikat: Zmiana hasła użytkownika nie powidła się.
jeszcze raz: loguję się przez przeglądarkę na konto Admin i hasło (hasło domyślne po resecie) przechodzi ale od razu prosi o zmianę, której nie mogę zrobić bo wyskakuje komunikat: Zmiana hasła użytkownika nie powidła się.
Próbuję zalogować się do QFindera hasłem jw. i komunikat: Błąd logowania.
A ja walczę od kilku dni nie idzie zmienić hasła wyłączyłem Qnap wyciągiem dysk włączyłem zalogowałem się i jak włożyłem dysk znowu chce prosi mnie o zmianę hasła która się kończy niepowodzeniem :-(
A ja walczę od kilku dni nie idzie zmienić hasła wyłączyłem Qnap wyciągiem dysk włączyłem zalogowałem się i jak włożyłem dysk znowu chce prosi mnie o zmianę hasła która się kończy niepowodzeniem :-(