Pomoc QNAP TS-231 błąd logowania

denem

Passing Basics
Beginner
23 Listopad 2018
27
1
3
39
QNAP
TS-x31
Ethernet
100 Mbps
Model serwera: QNAP TS-231
Witam.
Dostałem NAS Qnap TS-231, wyczyszczony. Musiałem go sobie sam skonfigurować. Zacząłem od instalacji oprogramowania Qfinder. Program znalazł mój serwer i zaczęła się instalacja online. W jej trakcie zmieniłem nazwę urządzenia, hasło, przydzieliłem stałe IP. Na końcu konfiguracji pojawił się pasek postępu (wykonano format dysków oraz wszystkie inne ustawienia). Na końcu procesu pojawiła się informacja o ponownym nawiązywaniu połączenia z serwerem. I na tym koniec. Napis nie znikał, nic się nie działo. Wyłączyłem stronę.
Uruchomiłem Qfinder. Program znalazł mój serwer. Powiadomił o dostępnej aktualizacji oprogramowania. Aby tego dokonać wyświetliło się okno logowania. Pojawiła się nazwa, jaką nadałem przy konfigurowaniu. Pojawił się adres IP, który nadałem. Ale nie mogę się zalogować. Nazwa użytkownika standardowa - admin. Nie mogłem jej zmienić. Po wpisaniu moje hasła, które nadałem przy konfiguracji nie działa. Standardowe hasło "admin" również nie działa.
Poczytałem o restarcie urządzenia do ustawień fabrycznych. Przytrzymałem przycisk reset przez kilka sekund aż usłyszałem "piknięcie". Dioda statusu migała naprzemiennie na zielono i czerwono. Robiłem tak kilka razy. Zostawiłem to na całą noc myśląc, że serwer potrzebuje trochę czasu. Niestety rano nic się nie zmieniło. Wyłączyłem urządzenie i ponownie je włączyłem. Qfinder znów je widział ale ten sam problem - błędna nazwa użytkownika lub hasło. Kolejny restart i znów to samo (kolor diody zielono-czerwony).

Co jeszcze mogę zrobić, aby "wyzerować" serwer? Dodam, że zmienionego hasła jestem pewny :)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc