Udzielamy pomocy Qsync Central - nie działają foldery współdzielone inne niż domyślny. Jak to naprawić?

Dyskusja w 'Narzędzia użytkowe' rozpoczęta przez użytkownika perejro, 16 Luty 2018.

Ładowanie...
Tagi:
  1. perejro
    Offline

    perejro Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    15 Luty 2018
    Wiadomości:
    9
    Local Time:
    19:30
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x51+
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x51+ 1 GbE
    Mój również, właśnie miałem pisać.

    Dzięki.
     
  2. max441
    Offline

    max441 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    2 Marzec 2018
    Wiadomości:
    2
    Local Time:
    19:30
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x51+
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x51+ 1 GbE
    Cześć wszystkim,
    Właśnie dołączyłem do forum z tym samym problemem. Mam model TS-251A z oprogramowaniem
    4.3.4.0486 15-02-2018. Próbowałem wszystkiego co już sugerowaliście i nic, dalej nie działa. Macie może jakieś nowe informacje w tym temacie?

    Pozdrawiam
     
  3. werty09
    Offline

    werty09 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    3 Marzec 2018
    Wiadomości:
    1
    Local Time:
    19:30
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    HS-251
    Ethernet:
    1 GbE
    HS-251 1 GbE
    Witam,
    U mnie również wystąpił analogiczny problem z folderami współdzielonymi.
    Dodatkowo przestała mi działać aplikacja Qsync Client - zgłasza błąd uszkodzenia bazy danych na NAS.

    Co do tej pory wykonałem:
    - reinstalacja Qsync Central
    - reinstalacja Qsync Client
    - próba naprawy bazy danych qsynca: Qsync Gerätedatenbank abgestürzt - QNAP - NAS Hilfe und Support Forum

    Niestety nie usunęło to problemu. Wygenerowałem zgłoszenie do helpdesku zobaczymy co poradzą.

    NAS: TS-251
    Firmware: 4.3.4.0486 Build 20180215
    NAS pracuje jako kontroler domeny AD.
     
  4. max441
    Offline

    max441 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    2 Marzec 2018
    Wiadomości:
    2
    Local Time:
    19:30
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x51+
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x51+ 1 GbE
    Witam,
    Otrzymałem odpowiedź z helpdesku, że deweloperzy pracują nad rozwiązaniem problemu. Na tą chwilę rozwiązaniem jest zrobienie downgradu Qsync Central.
    Zrobić to można przez SSH:
    Logujemy się do NAS'a przez SSH jako admin i wydajemy komendę:
    sh -x /mnt/HDA_ROOT/update_pkg/QsyncServer.bin
    U mnie po tej operacji zaczęło odrazu działać.
    Oczywiście nie aktualizujemy Qsync Central w App Center dopóki deweloperzy nie rozwiążą problemu.

    Pozdrawiam
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Odrzuć powiadomienie.