Pomoc Qsync i niedziałająca kontrola wersji

michalz

Nowy użytkownik
Noobie
3 Sierpień 2016
4
0
1
23
QNAP
Ethernet
1 GbE
Cześć,

Moje urządzenie to QNAP TS219P+. Wersja oprogramowania 4.2.1 Bulid 20160601.

Uruchomiłem usługę Qsync. Foldery grupowe znajdują się w folderze Qsync. Foldery użytkowników w homes/user/Qsync. Ani w jednym ani w drugim przypadku nie działa jednak kontrola wersji, mimo tego, że jest włączona z zaznaczoną opcją dla wszystkich folderów. Okienko historii wersji jest puste, gdy chce odtworzyć jakiś plik. Kontrola wersji jest ustawiona na 8 plików wstecz.

upload_2016-8-3_18-17-9.png


upload_2016-8-3_18-21-31.png



Czym może to być spowodowane?

M.