Rozwiązany TS-109 II i Hitachi 7k1000.b

Dyskusja w 'Kompatybilność' rozpoczęta przez użytkownika wojteksz, 2 Luty 2009.

Ładowanie...
  1. wojteksz
    Offline

    wojteksz Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    2 Luty 2009
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    13:53
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    zainstalowałem nowe hitachi 7k100.b (1TB ale 3 dyskowy). niestety nie ma go na liście kompatybilności ale to najnowszy dysk hitachi.
    system nie wykrywa dysku :-(
    próbowałem restartowac , nawet przeinstalowałem dysk.
    co robić? może nowa wersja softu jest potrzebna?
    pozdrawiam
    Wojtek
     
  2. hypnosiss
    Offline

    hypnosiss Moderator Contributor

    Dołączył:
    6 Lipiec 2008
    Wiadomości:
    321
    Miejscowość:
    Polska, Wrocław
    Local Time:
    13:53
    Oceny:
    +28 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 1 GbE
    raczej chyba nic nie zrobisz jak tylko zainstalować najnowszy firmware a jeśli to nie pomoże czekać na nowszy z supportem tego modelu dysków.
    Mogę się mylić, proszę mnie sprostować :)
    Pozdrawiam.
     
  3. wojteksz
    Offline

    wojteksz Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    2 Luty 2009
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    13:53
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    jest sposób :D
    dostałem go od supportu z Tajwanu:

    1. When the NAS is powered on and HDD is installed, run QNAP finder, it will detect the NAS.

    2. On QNAP finder, select the NAS and click [Tools] -> [Restart Server] on finder menu.

    3. After restart, the NAS should be able to detect the HDD. Follow the message of QNAP finder to initialize the HDD and install new firmware.

    u mnie zadziałało pieknie i udało sie potem wgrać nowy software (2.1.4) i odpalic urzadzenie do pracy.

    pozdrawiam
     

Poleć tę stronę