Konfiguracja TS 253A ( 2*1TB WD10EFRX) + TR-002 ( 2*TB WD10EFRX - w tym 3,5 letni i nowo zakupiony w czerwcu 2020). Mam problem z tum nowo zakupionym z dysków w TR-002. Rano znikają mi dane ( brak widoczności zawartości dysku pomimo wskazania zajętości) a po restarcie w 6/10 przypadkach dysk znów jest widoczny. Formatowałem w różnych systemach ( w tej chwili exFAT). Odczyt dysku SMART sygnalizowany OK. Sprzedawca dysku by uznać reklamacje żąda wydruku z programu diagnostycznego. Nie wiem jak to zrobić. Zastanawiam się też czy nie wstawić tego dysku do TS-253A? W TR-002 już zamieniałem miejscami i nic nie pomaga
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1495 Build 2020/11/23
Model serwera: QNAP TS-253A
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1495 Build 2020/11/23
Model serwera: QNAP TS-253A