Znikające dane

Dyskusja w 'Udostępnianie plików, folderów i drukarek' rozpoczęta przez użytkownika pavlo, 25 Listopad 2008.

Ładowanie...
  1. pavlo
    Offline

    pavlo Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    14 Listopad 2008
    Wiadomości:
    10
    Local Time:
    13:48
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Witam,

    Mam problem ze znikaniem danych z mojego Qnapa 209 II.

    Jak wchodzę do zmapowanego zasobu sieciowego w którym miałem jakieś dane to widzę tylko część plików.
    Jeśli loguje się przez SSH to widzę , że są wszystkie. Dlaczego tak się dzieje ? I co mogę zrobić , żeby wszystkie pliki były znowu widoczne??

    Chciałbym zaznaczyć, że nic nie kombinowałem , nie robiłem modyfikacji w swoim Qnapie poza zmianą firmwaru na najnowszy udostępniony na forum.
    Dziwne jest to,że problemy zaczęły się kiedy włączyłem usługę "download station" oraz zainstalowaniu Qget'a na moim kompie.
    Po ok 24h zaczęły się "krzaki" !! ze znikaniem danych.

    Na swoim Qnap'ie obecnie mam tylko serwer plików i download station.
     
  2. Nicodem
    Offline

    Nicodem Staff Contributor

    Dołączył:
    15 Sierpień 2008
    Wiadomości:
    132
    Miejscowość:
    Warszawa
    Local Time:
    14:48
    Oceny:
    +3 / 0 / -0
    Followers:
    1
    zle atrybuty plikow.
     
  3. pavlo
    Offline

    pavlo Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    14 Listopad 2008
    Wiadomości:
    10
    Local Time:
    13:48
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    hmm.. być może masz rację . Sprawdzę to wieczorem jak będę miał dostęp do mojego NAS'a.

    Jednak nie zmienia to faktu, że wszystkie foldery, podfoldery i pliki były widoczne po skopiowaniu na Qnapa, a zniknęły jakieś 24h później czyli następnego dnia.

    Sprawdzę.....i napiszę co z tego wyszło..
     
  4. pavlo
    Offline

    pavlo Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    14 Listopad 2008
    Wiadomości:
    10
    Local Time:
    13:48
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Zapuściłem skanowanie dysków, a następnie wyłączyłem i włączyłem ponownie NAS'a.
    Pomogło, znowu widzę wszystkie pliki :)

    BTW: W logach ani śladu po jakimś błędzie !
     

Poleć tę stronę