Recent Content by Debcu

  1. D

    Pomoc Harmonogram zasilania - nie uruchamia QNAPa

    Myślałem że tak prosty temat, znajdzie ekspresowe rozwiązanie na tym forum. Widać musi być to jakiś poważny temat[emoji16] Wysłane przy użyciu Tapatalka
  2. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    A skąd mogę ją pobrać? Wysłane przy użyciu Tapatalka
  3. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    Mam TS-253B z 8GB RAMu, sprawdzę i dam znać. Ta aplikacja jest również do ściągnięcia z QNap Środę? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  4. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    Poszło, jednak faktycznie mierzy to prędkość miedzy QNapem a kompem. A jak potrzebowałbym coś do pomiaru predkosci Interneu z QNapa?
  5. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    To za chwilę sprawdzę czy jestem laik czy poniżej tego poziomu [emoji16] Thx za podpowiedzi. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  6. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    Thx, myślałem że jest coś dla laików - "next, next i next" :) A cos na KODI?
  7. D

    Pomoc Ookla speedtest na QNap

    Witajcie, jak w temacie, czy jest możliwość aby na QNap'ie zainstalować jakiś tester prędkości Internetu, np. Ookla speedtest?
  8. D

    Pomoc QSync - podstawy

    Witajcie, jestem świeżakiem w temacie QNap i systematycznie poszerzam swoją wiedzę dzięki tym forum. Z mojego QNap'a chciałbym zrobić nadrzędną stację do archiwizowania zdjęć i filmów z kilku urządzeń: dysk zewnętrzny (Windows), telefon kom1 (Android), telefon kom2 (Android). W związku z tym...
  9. D

    Pomoc Harmonogram zasilania - nie uruchamia QNAPa

    Witajcie, ustawiłem harmonogram zasilania na TS-253B, aby urządzenie wyłączało się o 23.50 w nocy i uruchamiało o 07.30 rano. Wyłączanie działa, jednak włączanie już nie. Naprowadźcie proszę w czym może być problem i gdzie szukać rozwiązania? Może jakiś restart serwisu, lub czegoś. Wersja...
  10. D

    Pomoc TS-253B - KODI i CDA.PL