D
Local time
20:52
Featured content
0
Punkty reakcji
0

Dołączył
Ostatnio widziany

Ostatnia aktywność Wiadomości Featured content O sobie

    • D
      Tak na system tylko, pytania dotyczą tylko systemu (i aplikacji). Na dane mam przeznaczone dwa dyski 4TB w RAID 1. Dopiero macam temat przed pierwszym uruchomieniem. Jeśli mogę jeszcze dopytać tak dla jasności ws. powyższych pytań. Rozumiem w...
    • D
      Przejrzałem różne artykuły, wątki, tutoriale i dalej zastanawiam się nad jedną rzeczą: jaki tym wolumenu powinienem wybrać dla systemu instalowanego na dedykowanym dysku SSD NVMe. Wolumen statyczny czy gruby (thick)? Chodzi mi tylko o system QTS...
    • D
      dodo odpowiedział w temacie Pierwszy budżetowy NAS do domu.
      Czy jest w takim razie przewidziany jakiś scenariusz migracji woluminu systemem? Planuję postawić na tym jednym SSD wolumin pod system i aplikacje. Nie znam się na dyskach SSD, nie wiem czy one w jakiś sposób sygnalizują nadchodzącą śmierć, ale...
    • D
      dodo odpowiedział w temacie Pierwszy budżetowy NAS do domu.
      Bardzo wszystkim dziękuję za wypowiedzi, opinie, wyjaśnienia. Teraz przyjdzie czas na drążenie tematów głębiej i wiercenie Wam dziur w brzuchu, bo wczoraj zamówiłem komplet: Qnap TS-264-8G z 8GB RAM (wymienną) 2x Seagate IronWolf 4TB 3.5'' SATA...
    • D
      dodo odpowiedział w temacie Pierwszy budżetowy NAS do domu.
      Sugerujesz że 4 TB będzie jednak za mało? A możesz krótko rozwinąć dlaczego WD są niefajne? Wszędzie zawsze widziałem tylko WD RED i WD RED... więc pomyślałem że nie będę gorszy. W kwestii specyfikacji na papierze i gwarancji nie widzę żadnej...
    • D
      dodo odpowiedział w temacie Pierwszy budżetowy NAS do domu.
      Niestety przez ostatnich parę dni temat musiałem odłożyć... w międzyczasie skończyły się promocje na QNAPy :( Rozmawiałem z kolegą z pracy który ma od 3 lat TS253D i zdecydowanie polecił pójście w mocniejszy sprzęt. Potwierdził mi też scenariusz...
    • D