Podążaj za instrukcjami w poniższym filmie, aby zobaczyć, jak zainstalować naszą stronę jako aplikację internetową na ekranie głównym swojego urządzenia.
Informacja: Ta funkcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach.
Używasz przestarzałej przeglądarki. Może ona nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych. Powinieneś zaktualizować swoją przeglądarkę lub użyć alternatywnej przeglądarki.
Wiesz, jestem zwykłym użytkownikiem samoukiem, Windowsa musiałem nauczyć się trochę obsługiawać bo tylko w tym systemie istnieją specyficzne programy których używam.
NAS potrzebny mi głównie do wykonywania kopii, nawet kilka razy zrobiłem maszynę wirtualną. I generalnie tyle, korzystam z...
Cześć,
Mam problemem z tailscale. Przez www łaczy się z NAS i wszystko działa.
Ale jak mam zmapowane dyski (używam adresy tailscale) to widzę głóne katalogi i nie mogę się dostać do środka.
Czyli przez www wchodzę na adres z tailscale http://100.xxx.xxx.xxx:8080 i wszystko działa
Jak zamapuje...
Nie checę wyjśc na nie uprzejmego ale można przeszukać forum:
FAQ - Rtorrent Basic vs Rtorrent-Pro
Jak dla mnei jest jeszcze bardzo istotna różnica kupując Pro za grosze wspieram polskiego twórcę - i to dla mnie bardzo istotny aspekt.
Aplikację zakupiłem drugi raz bo uważam, że jedna z lepszych na rynku,
niestety przy zmianie użytkownika i hasło coś się sp.....
próba resetu hasła z linku Login i hasło - Reset user credentials - Login/Password to rtorrent-Pro
nie pomaga.
Jakieś pomysły?
dzięki za podpowiedź, juz wiem w którą stronę iść, wczesniej dostałęm link do pobrania bez logowania się do sklepu, jakoś to ogarnę.
Jeszcze raz dzięi i Wesołych
dzięki za podpowiedź, a wcześniejsza pomoc też pomogła, widać mam ten sam problem co dwa lata :), żadko bywam na forum, podłączyłem sklep z aplikacjami ale nie widzę tam akurat rTorrent ani basic ani pro?
Coś robię nie tak?
Cześć, musiałem NAS przywrócić do ustawień fabrycznych bo po ostatniej aktualizacji zaczął coś głupieć, staram sie podłączyć QPKG Store ale mam pusto, czy mienił się adres QPKG Store?
Muszę odszczekać, że Helpdesk rozkłada ręce, podłączył się zdalnie i w 2 minuty przywrócił dyski.
Wielki szacun dla Helpdesku za chęć zajęcia się tak drobną sprawą.
Dzięki
No i Helpdesk rozkłada ręce. Za opłatą i wysyłką do serwisu mogą popatrzeć czy urządzenie jest sprawne.
A jest. Nie o to chodzi, ż enie działa tylko, że nie mogę dostać się do danych.
Tak jak by podczas aktualizacji była zmiana z ext2 na ext3 lub ext4 i nie do końca się udało.
Zgubiła się...