Recent Content by SebaRoz

  1. SebaRoz

    Pomoc Dyski a wolumeny

    Mój problem na początek jest taki, że mam dostępny tylko wolumen1 i nie wiem z jakich dysków się składa. Muszę to sprawdzić ale nie wiem jak.
  2. SebaRoz

    Pomoc Dyski a wolumeny

    Jestem bardzo początkujący i proszę o pomoc w zrozumieniu i konfiguracji. Kupiłem Qunp-a jakiś czas temu, trochę skonfigurowałem i zostawiłem bo nie umiałem się w tym do końca połapać a teraz chcę wrócić do tematu. Jednym z celów było postawienie maszyny wirtualnej do podstawowych zadań...
  3. SebaRoz

    Pomoc Zielony ekran po wybudzeniu

    Tak to wygląda Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. SebaRoz

    Pomoc Zielony ekran po wybudzeniu

    Niestety to nic nie daje. Nawet jak wyłączę hd station to i tak na tv jest linia komend do logowania na zielono a powinna być na czarno. To by trzeba "zresetować" kartę graficzną chyba. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. SebaRoz

    Pomoc Zielony ekran po wybudzeniu

    Czasami, jak wiem że nie będę korzystał z serwera, to co usypiam (najłatwiej z Qmanager na komórce). Po wybudzeniu, jak włączę TV (serwer podłączony przez HDMI) to mam zmienione kolory - wszystko jest na zielono. To tak jak by błędnie był podawany sygnał albo źle włożony kabel, tylko że jego...
  6. SebaRoz

    Pomoc unplugged po zmianie dysków

    TS-453 Pro zakupiony kilka dni temu. Uruchomiłem go w konfiguracji: 2 GB RAM, dwa dyski WD WD3000FYYZ 3TB w RAID 1 (slot 1 i 2) - stwierdziłem, że jest strasznie mułowaty (tym bardziej, że wiele osób, także na tym forum pisało, że jest szybki i pracujena nim kilka osób równolegle). Wszystko...
  7. SebaRoz

    Pomoc Dyski SSD - konfiguracja