Pomoc Awaria pamięci systemowej

bulgar71

System Engineer
Q Specialist
8 Styczeń 2020
185
2
13
18
45
WROCŁAW
QNAP
TS-x73A
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Szanowni Państwo,
może ktoś podpowie jak rozwiązać problem na moim Qnapie TS-473A z 16 GB RAM.
Problem pojawił się kiedy zmieniałem wersję PIHOLE w Portainer.
Po instalacji chciałem w PIHOLE przywrócić wcześniejszą wersję ustawień, która działała od kilku miesięcy
jednak w logach PIHOLE pojawia się błąd
który uniemożliwia przywrócenie poprzedniej konfiguracji.
Na to wszystko pojawia się komunikat jak by zapchany był RAM (16GB)
Nadmienię że listy miałem na poziomie 12 mln i wcześniej update Gravity ładnie pobierał z repo nowe blacklist
qnapawaria.png


Restart Qnapa pomaga ale kiedy ponownie chcę zrobić update pojawia się komunikat jak wyżej..
Jak mógłbym oczyścić pamięć ze śmieci ?
korzystam z konta na prawach admina
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. Pihole
  2. aktualizacja
  3. 473a
  4. restart nas
  5. ssl dla kontenerow
  6. Docker
  7. firmware