Witam szanownych forumowiczów
Zwracam się do Was z problemem który pojawił się u mnie kilka dni temu. Nastąpiła nieoczekiwana przerwa w dostawie prądu, co za tym idzie NAS nie wyłączył się programowo i pojawił się błąd:
Na dysku nr 1 pojawił się błąd, aczkolwiek po przeskanowaniu dysku oraz sprawdzeniu raportów S.M.A.R.T. wszystko wydaje się prawidłowo działać, błędy żadne się nie pojawiają (poza wspomnianym komunikatem).
Serwer działa bez problemu. Czy da się jakoś wymazać historię błędów tak aby nie pojawiał się w/w komunikat? Po prostu trochę mnie wkurza ten błąd i świecąca się na czerwono dioda na panelu NAS-a a kupno dwóch dysków po 2-3TB też mi się nie uśmiecha narazie, chyba żeby zgrać wszystkie dane na inne dyski i sformatować dyski w NASie?
pozdrawiam i liczę na Wasze podpowiedzi
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3 0299 Build 20170901
Model serwera: QNAP TS-212P
Zwracam się do Was z problemem który pojawił się u mnie kilka dni temu. Nastąpiła nieoczekiwana przerwa w dostawie prądu, co za tym idzie NAS nie wyłączył się programowo i pojawił się błąd:
Na dysku nr 1 pojawił się błąd, aczkolwiek po przeskanowaniu dysku oraz sprawdzeniu raportów S.M.A.R.T. wszystko wydaje się prawidłowo działać, błędy żadne się nie pojawiają (poza wspomnianym komunikatem).
Serwer działa bez problemu. Czy da się jakoś wymazać historię błędów tak aby nie pojawiał się w/w komunikat? Po prostu trochę mnie wkurza ten błąd i świecąca się na czerwono dioda na panelu NAS-a a kupno dwóch dysków po 2-3TB też mi się nie uśmiecha narazie, chyba żeby zgrać wszystkie dane na inne dyski i sformatować dyski w NASie?
pozdrawiam i liczę na Wasze podpowiedzi
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3 0299 Build 20170901
Model serwera: QNAP TS-212P