Udzielamy pomocy Backup Xopero - problem

Dyskusja w 'Stacja monitoringu' rozpoczęta przez użytkownika profitmedia, 7 Marzec 2019.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. profitmedia
    Offline

    profitmedia Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    29 Marzec 2016
    Wiadomości:
    22
    Local Time:
    23:17
    Oceny:
    +2 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-210
    Ethernet:
    802.11n
    TS-210 802.11n
    Cześć, po ostatniej aktualizacji qnapa przestał mi działać backup za pomocą Xopero .... - program się "wyłącza" (choć jest zainstalowany to .... ... ......................... ... ... .. ............ . ..... ............ ........ .. ..... ....... ........ .... .... ........ ....... ... . ............ ... ...... ..... ......... ....... ..... . ..... . ..... ... .. ......... ... ......... .... ...... ..... ....... ........... ..... . ... ............................. .............. ......... ..... ..... .......... ........ .... .......