Cześć,
Jestem świeżym użytkownikiem QNAPa TS-128A tak że proszę o wyrozumiałość.
Chciałem się dostać do QTS na swoim Nasie przez przeglądarkę spoza swojej sieci.
Loguję się do myQNAPcloud, z którym nie ma najmniejszych problemów - jest dostęp do plików.
Następnie w myQNAPcloud klikam przy nazwie Qnapa (użytkownika) w ikonkę QTS Desktop. Otwiera mi się kolejna zakładka w przeglądarce z informacją zobrazowaną poniżej.
Co ciekawe... na telefonie mam zainstalowany Qmanager, który łączy się przez CludLinka i działa bez problemu.
Proszę o pomoc w temacie.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.5 Build 20181007
Model serwera: QNAP TS-128A
Prawdopodobna przyczyna leżała w tym, że w CloudLink'u w sekcji "publikowanie usług" odznaczona była opcja "sieć nas". Po zaznaczeniu "publikowanie" w "sieć nas" wszystko zaczęło działać prawidłowo.
Jestem świeżym użytkownikiem QNAPa TS-128A tak że proszę o wyrozumiałość.
Chciałem się dostać do QTS na swoim Nasie przez przeglądarkę spoza swojej sieci.
Loguję się do myQNAPcloud, z którym nie ma najmniejszych problemów - jest dostęp do plików.
Następnie w myQNAPcloud klikam przy nazwie Qnapa (użytkownika) w ikonkę QTS Desktop. Otwiera mi się kolejna zakładka w przeglądarce z informacją zobrazowaną poniżej.
Co ciekawe... na telefonie mam zainstalowany Qmanager, który łączy się przez CludLinka i działa bez problemu.
Proszę o pomoc w temacie.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.5 Build 20181007
Model serwera: QNAP TS-128A
Prawdopodobna przyczyna leżała w tym, że w CloudLink'u w sekcji "publikowanie usług" odznaczona była opcja "sieć nas". Po zaznaczeniu "publikowanie" w "sieć nas" wszystko zaczęło działać prawidłowo.