Pomoc File Station 5 Brak DataVol1 i listy folderów

arius

Entry Technician
Q Associate
16 Styczeń 2016
53
9
8
48
Warszawa
QNAP
TS-x51
Ethernet
1 GbE
Cześć,
1. Miałem nieoczekiwane wyłączenie systemu. Po włączeniu i wejściu przez konto admin w File Station 5 brak DataVol1 i listy folderów. Sprawdzanie systemu plików kończy się niepowoidzeniem. Foldery jednak są widoczne z poziomu SSH.

2. Ponadto od jakiegoś czasu (może aktualizacji) żużycie procesora praktycznie 100%. [głównie przez proces: "dovecat" user: "httpdusr"] ?

upload_2020-11-8_19-24-3.png


upload_2020-11-8_19-29-41.png

upload_2020-11-8_19-50-1.png

upload_2020-11-8_19-58-37.png


Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1465 Build 20201024
Model serwera: QNAP TS-251
 
1. Odzyskanie folderów i DataVol1. Pomogła ostatnia aktualizacia systemu. Nie obeszło się bez problemów przy 30% zawiesiła się aktualizacja, trzeba było kill-ować procesy i restart.
2. Kontakt z HelpDesk i duże wykrycie zużycie procesora -> Qsirch. Duże zużucie pracesora. Wyłączenie i jest OK.

Co najciekawsze dziś podłączyłem zewnętrzy dysk HDD USB i po zalogowaniu się i uruchomieniu File Station 5 brak DataVol1 ??? Tak samo monitor pokazuje brak danych. Dysk HDD USB usunięty i jest to samo.

upload_2020-11-8_19-29-41-png.png