- 10 Sierpień 2018
- 13
- 1
- 3
- 40
- QNAP
- TS-x51+
- Ethernet
- 802.11ac (Wi-Fi 5)
Witam od jakiegoś miesiąca jestem użytkownikiem TS-251 czyli tzw. świerzak
po południu chciałem się zalogować do QTS-a i wyskoczył komunikat Dane logowania są nieprawidłowe lub konto straciło ważność
prób logowania było około 5 przez http oraz w telefonie q manager tez parę - zrobiłem reset systemu utworzyłem nowe hasło i wszystko działa.
W logach zdarzeń
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Błąd 2019/09/28 17:31:16 admin 192.168.1.174 Users Login [Users] Failed to log in via user account "admin". Source IP address: 192.168.1.174.
Jest to adres z mojej sieci
Nas nie jest wystawiony poza siec wewnętrzną moje pytanie jest takie co mogło się stać czy jest jakiś określony czas na hasło ze trzeba je co jakiś czas zmieniać i jak się tego nie zrobi blokuje się qts ewentualnie jakieś inne porady
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1064 Build 20190918
Model serwera: QNAP TS-251
po południu chciałem się zalogować do QTS-a i wyskoczył komunikat Dane logowania są nieprawidłowe lub konto straciło ważność
prób logowania było około 5 przez http oraz w telefonie q manager tez parę - zrobiłem reset systemu utworzyłem nowe hasło i wszystko działa.
W logach zdarzeń
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Błąd 2019/09/28 17:31:16 admin 192.168.1.174 Users Login [Users] Failed to log in via user account "admin". Source IP address: 192.168.1.174.
Jest to adres z mojej sieci
Nas nie jest wystawiony poza siec wewnętrzną moje pytanie jest takie co mogło się stać czy jest jakiś określony czas na hasło ze trzeba je co jakiś czas zmieniać i jak się tego nie zrobi blokuje się qts ewentualnie jakieś inne porady
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1064 Build 20190918
Model serwera: QNAP TS-251