Pomoc Logowanie do QTS-a

stasiu84

Passing Basics
Beginner
10 Sierpień 2018
13
1
3
41
QNAP
TS-x51+
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Witam od jakiegoś miesiąca jestem użytkownikiem TS-251 czyli tzw. świerzak :)
po południu chciałem się zalogować do QTS-a i wyskoczył komunikat Dane logowania są nieprawidłowe lub konto straciło ważność
prób logowania było około 5 przez http oraz w telefonie q manager tez parę - zrobiłem reset systemu utworzyłem nowe hasło i wszystko działa.
W logach zdarzeń

Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Błąd 2019/09/28 17:31:16 admin 192.168.1.174 Users Login [Users] Failed to log in via user account "admin". Source IP address: 192.168.1.174.
Jest to adres z mojej sieci

Nas nie jest wystawiony poza siec wewnętrzną moje pytanie jest takie co mogło się stać czy jest jakiś określony czas na hasło ze trzeba je co jakiś czas zmieniać i jak się tego nie zrobi blokuje się qts ewentualnie jakieś inne porady


Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1064 Build 20190918
Model serwera: QNAP TS-251
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. konto straciło ważność
  2. reset hasła
  3. logowanie z przeglądarki
  4. TS-412 problem z logowaniem
  5. błąd logowania do HTTP