A
arturo99
Guest
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.Potrzebuję czegoś takiego jak NAS, jednak jestem kompletnie zielony w tym temacie.Chodzi mi o to żeby był on podłączony 24h/7 dni w tygodniu i służył do pobierania i seedowania torrentów.Czy da się torrenty dodawać np również z telefonu kiedy byłbym w pracy?I zarazem służył jako centrum multimedialne.Czy jest coś takiego co spełnia moje wymagania?I jaksię sprawa ma z tym odtwarzaniem filmów?Oglądam głównie filmy w formacie REMUX(prawie to samo co czysty BD tylko wycięte niepotrzebne ścieżki dzwiękowe i ewentualne dodatki)jeden taki film waży od 20 do 35GB,nie chciałbym by był to jakiś pokaz slajdów,czy NAS będzie obsługiwał napisy w formacie .srt? i czy będzie obsługiwał dźwięk w formacie DTS HD-MA,TRUE HD? i moja żona oglądałaby seriale (zwykły xvid). Czy da radę przez NAS odtworzyć film w takiej jakości?Potrzebował bym raczej 2 zatokowej wersji.Jestem otwarty na wszystkie propozycje i pomoc.Budżetu nie mam z góry ustalonego,za coś porządnego nie będę żałował gotówki.Wszystkie propozycje mile widziane.Sam znalazłem taki model jak Qnap ts251+ lub ts251A.Tylko rzecz w tym ,że ts251+ z wersją 2GB jest w miarę w przystępnej cenie,w wersji 8GB już kosztuje drożej o kilkaset zł gdzie sam ram tyle nie kosztuje.A ts 251A wersja 2GB i 4GB kosztuje podobnie.I tu następne pytanie czy do moich potrzeb 2 GB z ts251+ wystarczy?Czy ts251A z 4GB?i na początek kupiłbym tylko jeden dysk WD RED 3TB,ponieważ 2 dyski + NAS to bardzo duży wydatek.A może jest coś tańszego co spełniło by moje oczekiwania?Wiem ,że to bardzo dużo pytań z mojej strony.Może ktoś jednak pomoże i doradzi laikowi.Pozdrawiam Artur.