Na jednym z moich QNAPów mam następujący problem: zrobiłem skan Security Counselor i w wyniku dostałem takie info:
Mocno się zdziwiłem, bo od kilku miesięcy urządzenie to jest wyrejestrowane z myqnapcloud. Po kliknięciu w widoczny powyżej link Urządzenie publikuje usługi... otwiera się w QNAPie aplikacja myqnapcloud i dostaję takie info:
Po zalogowaniu się na stronie myqnapcloud.com na konto do którego kiedyś ten serwer był podłączony, nie mam widocznych żadnych urządzeń:
Sprawdziłem też log z QNAPa (pobrany w aplikacji Helpdesk i wygląda to tak:
Ktoś ma pomysł co jest nie tak? Czy od razu zgłaszać ticket do help desku?
Mocno się zdziwiłem, bo od kilku miesięcy urządzenie to jest wyrejestrowane z myqnapcloud. Po kliknięciu w widoczny powyżej link Urządzenie publikuje usługi... otwiera się w QNAPie aplikacja myqnapcloud i dostaję takie info:
Po zalogowaniu się na stronie myqnapcloud.com na konto do którego kiedyś ten serwer był podłączony, nie mam widocznych żadnych urządzeń:
Sprawdziłem też log z QNAPa (pobrany w aplikacji Helpdesk i wygląda to tak:
Ktoś ma pomysł co jest nie tak? Czy od razu zgłaszać ticket do help desku?