Pomoc Nieoczekiwany "Failed to install SuiteCRM" po resecie systemu

elemelek

Nowy użytkownik
Noobie
12 Maj 2016
6
2
3
47
QNAP
Ethernet
1 GbE
Zaznałem dziś niezłego zonka, chyba że sytuacja opisana poniżej jest normalna. Bo czy normalne jest że po fabrycznym resecie (przywrócenie do ustawień fabrycznych) otrzymuje w qnapie komunikat o błędzie instalacji który mnie nękał przed resetem?

Jakiś czas temu chciałem zainstalować Suite CRM ale nie wyszło (zła paczka do nie tego co trzeba modelu QNAP). Od tego momentu zawsze przy uruchomieniu qnapa otrzymywałem w powiadomieniach komunikat o treści:

[App Center] Failed to install SuiteCRM 7.10.9.0. Installation package is incompatible. Use the correct package.


Wczoraj, przy okazji porządków postanowiłem zrobić reset qnapa, sądząc ze w ten sposób m.in. pozbędę się tej sytuacji z SuiteCRM.
Porobiłem backupy danych i wczoraj wykonałem przywrócenie ustawień do ustawień fabrycznych które poszło jak trzeba, bez utrudnień.

Dziś w powiadomieniach znów mnie przywitał znajomy komunikat a ja nie mogę wyjść ze zdziwienia. Sprawdziłem plik autorun.sh -jest pusty. Nie jest także zaznaczone "Podczas rozruchu uruchamiaj procesy zdefiniowane przez użytkownika".

Gdzie może siedzieć żądanie instalacji Suite CRM i jak to usunąć?



Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.1161 build 20200109
Model serwera: QNAP TS-212P
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. TS-212p