Pomoc Poblokowane porty na DDNS

chmiel75

Entry Technician
Q Associate
16 Kwiecień 2017
39
4
8
49
QNAP
TS-x64
Ethernet
802.11a (Wi-Fi 2)
Po resecie ustawień, mozolnym ustawianiu wszystkiego. Utknąłem na braku bezpośredniego dostępu . Kiedyś działało bo poza siecią domowa miałem wpisany ip zewnętrzny w VLC i oglądałem filmy ..
DDNS (1).jpg
 
na pewno masz w umowie z dostawcą internetu zapewniony stały publiczny adres IP w wersji 4 ?

jeśli nie masz stałego adresu IP .. to po prostu zostaw myqnapcloud na automacie żeby ci wykrywał zmianę adresu IP i odświeżał DDNSa.
 
ostatnie sprawdzenie :
2024-10-27 13:24:06
Wychodzi że mam tak samo jak u Ciebie

Połączono posty:

upnp włączone ale czy porty są przekierowane... w obu kolumnach są takie same tj: port nas - 1234 . oraz port zewnętrzny - 1234 . W opcjach edycji jest zaznaczone "port zewnętrzny Automatycznie"
 
Sprawdzałem port 7331.. i nie uzyskałem połączenia w Open Port Check.. natomiast zewnętrzne Ip "xx.xx.xxx.xxx:7331" łączy mi się przez komórkę z aplikacją do audiobook na qnapie. Dodałem wcześniej ten port w Przekierowywanie portów w usłudze UPnP do Nowej Usługi Nas wpisując go ręcznie a nie z opcji automatycznie
 
czy Twój adres myqnapcloud jest taki sam jak adres zewn ?
1730037485966.png


powinno ci to podac w ostatniej linijce Twój zew adres IP

DNS tłumaczy tylko nazwe xxx.myqnapcloud.com na adres IP - nic poza tym.
Porty są blokowane gdzie indziej
 
okej - więc DNS jest w porządku
więc pozostaje pytanie jak wykonujesz test u siebie ?
komórka z wyłączonym WIFI i test przez tylko przez dane mobilne ?
Oczywiście że po wyłączonym wifi w tel. Co ciekawe ( przynajmniej dla mnie ciekawe) jak włączę wifi to aplikacja nie łączy po zewnętrznym IP. Muszę wpisać IP sieci wewnętzrnej 192.168........