Cześć, korzystam z qnap'a już od pół roku, lecz ostatnio byłem zmuszony przenieść jego część (2 z 4 dysków w RAID wraz z zawartością) na inną (ten sam model) maszynę. Został zainstalowany system, włożony nowy dysk oraz przywrócony RAID. Przywróciłem config z bakup'a i wszystkie ustawienia zostały przywrócone (użytkownicy, katalogi, uprawnienia, ustawienia sieciowe itp.)
Problem pojawia się jedynie przy usłudze Qsync.
W Qsync Central Station 2.0 oraz w Status Systemu->Usługi Qsync usługa wyraźnie jest
Myślałem iż jest to problem z klientem, lecz klikając w Qsync Central Station 2.0 na grafikę File Station "Zarządzaj plikami Qsync z" także otrzymuję informacje
Oczywiście wyłączanie->włączanie oraz włączanie->wyłączanie usługi jak i restart urządzenia nie pomaga
Szukam pomocy z tą sprawą i mam pytanie.
Czy może być to spowodowane zbieżnością w ścieżkach folderów w stosunku do poprzedniej maszyny? (Przywracałem foldery domyślne)
Jeżeli tak, to jak mogę zbadać te zbieżności?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.4 Build 20170313
Model serwera: QNAP TS-453A
Problem pojawia się jedynie przy usłudze Qsync.
W Qsync Central Station 2.0 oraz w Status Systemu->Usługi Qsync usługa wyraźnie jest
włączone
, natomiast podczas próby połączenia poprzez QNAP Qsync Client dostaje informację iż ta usługa nie działa.Myślałem iż jest to problem z klientem, lecz klikając w Qsync Central Station 2.0 na grafikę File Station "Zarządzaj plikami Qsync z" także otrzymuję informacje
Usługa Qsync nie jest włączona
Oczywiście wyłączanie->włączanie oraz włączanie->wyłączanie usługi jak i restart urządzenia nie pomaga
Szukam pomocy z tą sprawą i mam pytanie.
Czy może być to spowodowane zbieżnością w ścieżkach folderów w stosunku do poprzedniej maszyny? (Przywracałem foldery domyślne)
Jeżeli tak, to jak mogę zbadać te zbieżności?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.4 Build 20170313
Model serwera: QNAP TS-453A