Witajcie,
kilka dni temu pojawiła się informacja, że dysk nr 2 ma problem (nieprawidłowe sektory Current Pending Sector i 198 UNcorrectable Sector Count). Zamówiłem więc nowy dysk, żeby go wymienić.
Kiedy się chciałem za to dziś zabrać, zobaczyłem, że dysk nr 1 ma też problem (pojawił się komunikat "dysk twardy nie istnieje") - mimo że wcześniej "świecił" poprawnie. Nigdy wcześniej takiego objawu nie widziałem.
Ponieważ TS-228A nie ma hot-swapping, wyłączyłem go, otworzyłem i wymieniłem dysk nr 1 na nowy (kupiłem dysk 4TB Seagate Ironwolf) i ponownie uruchomiłem Qnap.
Niestety, nadal widać info, że dysk twardy nie istnieje dla slotu nr 1.
Mam najnowszy OS.
Co byście proponowali w tej sytuacji ?
Pozdrawiam,
Qlex
kilka dni temu pojawiła się informacja, że dysk nr 2 ma problem (nieprawidłowe sektory Current Pending Sector i 198 UNcorrectable Sector Count). Zamówiłem więc nowy dysk, żeby go wymienić.
Kiedy się chciałem za to dziś zabrać, zobaczyłem, że dysk nr 1 ma też problem (pojawił się komunikat "dysk twardy nie istnieje") - mimo że wcześniej "świecił" poprawnie. Nigdy wcześniej takiego objawu nie widziałem.
Ponieważ TS-228A nie ma hot-swapping, wyłączyłem go, otworzyłem i wymieniłem dysk nr 1 na nowy (kupiłem dysk 4TB Seagate Ironwolf) i ponownie uruchomiłem Qnap.
Niestety, nadal widać info, że dysk twardy nie istnieje dla slotu nr 1.
Mam najnowszy OS.
Co byście proponowali w tej sytuacji ?
Pozdrawiam,
Qlex