Pomoc Sprawdzanie systemu plików w Pamięć masowa i migawki - Nie powiodło się.

robertrobo

Entry Technician
Q Associate
27 Grudzień 2020
90
17
8
45
QNAP
TS-x51
Ethernet
100 Mbps
Cześć,

Co może być przyczyną, że nie mogę sprawdzić systemu plików w pamięć masowa i migawki?
Zaczyna i nie kończy.
Jak rozwiązać ten problem?
W załączeniu screen z komunikatu.
 

Załączniki

  • screen.PNG
    screen.PNG
    21,9 KB · Wyświetleń: 11
Ale przy sprawdzaniu wszystkie usługi są zatrzymywane i tak. Wyłączyłem ręcznie większość, bo bałem się czy za dużo nie wyłączę. Zrzuty ekranu tego co zostawiłem w załącznikach. Nie poszło mimo to.
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2023-10-25 201240.png
    Zrzut ekranu 2023-10-25 201240.png
    35 KB · Wyświetleń: 11
  • Zrzut ekranu 2023-10-25 201332.png
    Zrzut ekranu 2023-10-25 201332.png
    12,2 KB · Wyświetleń: 12
  • Zrzut ekranu 2023-10-25 201409.png
    Zrzut ekranu 2023-10-25 201409.png
    197,6 KB · Wyświetleń: 11
  • Zrzut ekranu 2023-10-25 203751.png
    Zrzut ekranu 2023-10-25 203751.png
    43,8 KB · Wyświetleń: 11
  • Zrzut ekranu 2023-10-25 204013.png
    Zrzut ekranu 2023-10-25 204013.png
    17,2 KB · Wyświetleń: 11
Helpdesk coś robił dwa razy, ale problem nadal występuje.
Chyba szybciej i prościej będzie usunąć cały wolumin i stworzyć go potem na nowo.
Ewentualnie: mam nadzieję, że można zrobić bezproblemowo kroki?
1. Przenieść katalogi z woluminu Magazyn do woluminu DataVol1.
2. Usunąć wolumin Magazyn.
3. Rozszerzyć przestrzeń woluminu DataVol1 na zwolnioną przestrzeń z woluminu Magazyn.