Cześć,
Posiadam TAS-268 z Androidem.
Niestety od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem aplikacji na Androidzie.
Najpierw był problem z Youtubem.
Zawsze pokazuje się komunikat typu:
- Niestety aplikacja Youtube została zatrzymana
- Niestety proces com.google.process.gapps został zatrzymany
- lub inny podobny komunikat.
Jak Youtube przestał działać to udało mi się zainstalować Youtube Kids, z którego korzystałem.
Niestety znów po jakimś czasie, również YT Kids przestał działać. Takie same komunikaty o błędzie.
Robiłem reset ustawień fabrycznych dla Androida.
Robiłem reset ustawień dla serwera NAS.
Instalowałem wcześniejsze wersje serwera NAS.
Niestety nic nie pomaga.
W sumie to z każdym dniem jest gorzej. Na początku komunikat dotyczył tylko aplikacji Youtube.
Teraz prawie każdej aplikacji (YT, Sklep Play, Chrome).
Już po samym zalogowaniu, wyskakuje komunikat o zatrzymanym procesie.
Okienko pojawia się co kilka sekund.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Jak mogę to naprawić?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0724 build 20181029
Model serwera: QNAP TAS-268
Posiadam TAS-268 z Androidem.
Niestety od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem aplikacji na Androidzie.
Najpierw był problem z Youtubem.
Zawsze pokazuje się komunikat typu:
- Niestety aplikacja Youtube została zatrzymana
- Niestety proces com.google.process.gapps został zatrzymany
- lub inny podobny komunikat.
Jak Youtube przestał działać to udało mi się zainstalować Youtube Kids, z którego korzystałem.
Niestety znów po jakimś czasie, również YT Kids przestał działać. Takie same komunikaty o błędzie.
Robiłem reset ustawień fabrycznych dla Androida.
Robiłem reset ustawień dla serwera NAS.
Instalowałem wcześniejsze wersje serwera NAS.
Niestety nic nie pomaga.
W sumie to z każdym dniem jest gorzej. Na początku komunikat dotyczył tylko aplikacji Youtube.
Teraz prawie każdej aplikacji (YT, Sklep Play, Chrome).
Już po samym zalogowaniu, wyskakuje komunikat o zatrzymanym procesie.
Okienko pojawia się co kilka sekund.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Jak mogę to naprawić?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0724 build 20181029
Model serwera: QNAP TAS-268