Udzielamy pomocy TS-228 Konto defaultowe z hasłem admin przestało działać

Dyskusja w 'Podstawowe ustawienia systemowe' rozpoczęta przez użytkownika jacobbb, 10 Styczeń 2018.

Ładowanie...
Tagi:
  1. jacobbb
    Offline

    jacobbb Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    10 Styczeń 2018
    Wiadomości:
    1
    Local Time:
    14:29
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-212
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-212 1 GbE
    Witam koledzy i koleżanki, mam problem z logowaniem się na QNAP-228. Standardowe L/P nie działają (admin/admin). Nie wiem co jest tego przyczyną bo wszystko działało dobrze. Widzę też, że backup przez Time Machine robi się normalnie. Probowałem robić reset ale nie przyniosło to żadnych rezultatów.
    czy jest jakiś sposób na reset bez utraty danych?

    Proszę o pomoc​


    Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.0435
    Model serwera: QNAP TS-228
    --- Połączono posty, 11 Styczeń 2018, Data oryginalnego postu: 10 Styczeń 2018 ---
    Ktoś coś?
     
  2. kolinek77
    Offline

    kolinek77 Entry Technician Q Associate

    Dołączył:
    29 Kwiecień 2015
    Wiadomości:
    55
    Local Time:
    14:29
    Oceny:
    +17 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x53
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x53 1 GbE
    Witaj,

    I forgot my Turbo NAS password! What can I do?

    UWAGA: Trzeba to zrobić bardzo „delikatnie”!

    Aby zresetować następujące ustawienia odpowiedzialne za sieć należy na 3 sekundy (nie więcej !!!) nacisnąć przycisk Reset urządzenia. Dłuższe naciśnięcie wykasuje więcej ustawień i może spowodować utratę danych.

    Po 3 sekundach da się słyszeć dźwięk. Po nim należy puścić Reset.
     
    • Zgadzam się! Zgadzam się! x 1

Poleć tę stronę

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Odrzuć powiadomienie.