Cześć, zastanawiam się jak rozwiązać takie zadanie:
mam 2 grupy użytkowników:
- pracownicy
- pracownicy_czasowi
Pracownicy mają dostęp do całego głównego folderu PROJEKTY i wszystkich podfolderów, natomiast pracownicy czasowi mają mieć dostęp tylko do wybranego podfolderu z folderu głównego PROJEKTY
Na wstępie grupa pracownicy czasowi ma zablokowany dostęp do wszystkich folderów i podfolderów z projektami
Ustawiam ręcznie dostęp dla grupy pracownicy_czasowi do poszczególnych folderów (konkretnego projektu), żeby były one widoczne u nich w File Station muszę nadać prawa dostępu do wszystkich powyższych folderów w drzewie bo inaczej się nie wyświetlą. Odznaczam oczywiście opcję "Zastosuj zmiany dla plików i podfolderów"
Wszystko było by OK gdyby nie fakt, że jak utworzę nowy podfolder w folderze PROJEKTY to grupa pracownicy_czasowi maja z automatu do niego dostęp i czasem mogę się zapomnieć by zablokować im dostęp do nowego projektu, zresztą ręczna zmiana jest bardzo niewygodna szczególnie że grupa pracownicy też tworzy nowe podfoldery do których grupa pracownicy_czasowy ma dostęp z automatu, jak temu zaradzić by nowe foldery nie były dostępne dla grupy pracowniczy_czasowi?
mam 2 grupy użytkowników:
- pracownicy
- pracownicy_czasowi
Pracownicy mają dostęp do całego głównego folderu PROJEKTY i wszystkich podfolderów, natomiast pracownicy czasowi mają mieć dostęp tylko do wybranego podfolderu z folderu głównego PROJEKTY
Na wstępie grupa pracownicy czasowi ma zablokowany dostęp do wszystkich folderów i podfolderów z projektami
Ustawiam ręcznie dostęp dla grupy pracownicy_czasowi do poszczególnych folderów (konkretnego projektu), żeby były one widoczne u nich w File Station muszę nadać prawa dostępu do wszystkich powyższych folderów w drzewie bo inaczej się nie wyświetlą. Odznaczam oczywiście opcję "Zastosuj zmiany dla plików i podfolderów"
Wszystko było by OK gdyby nie fakt, że jak utworzę nowy podfolder w folderze PROJEKTY to grupa pracownicy_czasowi maja z automatu do niego dostęp i czasem mogę się zapomnieć by zablokować im dostęp do nowego projektu, zresztą ręczna zmiana jest bardzo niewygodna szczególnie że grupa pracownicy też tworzy nowe podfoldery do których grupa pracownicy_czasowy ma dostęp z automatu, jak temu zaradzić by nowe foldery nie były dostępne dla grupy pracowniczy_czasowi?